Η θρυλική Porsche 911 μέσα στα χρόνια
Ακολουθώντας τα χνάρια του παππού και πατέρα του, ο Φερντινάντ Αλεξάντερ Πόρσε θέλησε να βάλει τη δική του σφραγίδα στην οικογενειακή αυτοκινητοβιομηχανία. Το 1963 σχεδίασε το εμβληματικό μοντέλο 911, ένα αγωνιστικό με γυναικείες καμπύλες. Η 911 έγινε αντικείμενο του πόθου τόσο για τους λάτρεις της ταχύτητας όσο και για αυτούς του design. Στο λεύκωμα «Porsche 911», ο Ουλφ Πόστσαρντ αναλύει πώς το γερμανικό αμάξι έγινε παγκόσμιο φαινόμενο
Ο δημιουργός του περίφημου σπορ αυτοκινήτου Φερντινάντ Αλεξάντερ Πόρσε εργάζεται πάνω σε ένα νέο μοντέλο της 911, το 1968Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
1974-1989, το μοντέλο G. Μια δεκαετία μετά το ντεμπούτο της 911 και αφού είχε ήδη γίνει διάσημη, δεν υπήρχε λόγος για αλλαγή στο αυτοκίνητο. Το G δεν πείραξε τις αναλογίες ή το εσωτερικό, απλώς παρέλειψε κάποια διακοσμητικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου, επιλέγοντας την κομψή απλότηταPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Η Porsche 911 Targa σταθμευμένη παράνομα, με φόντο τους ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης, το 1967. Το συγκεκριμένο μοντέλο διέθετε ένα αφαιρούμενο μαλακό παράθυρο πίσω, ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό το οποίο καταργήθηκε αργότεραPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Μέσα στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας Porsche στο Τσούφενχαουζεν της Γερμανίας, όπου γινόταν η παραγωγή της 911Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
«Δεν υπάρχει ο τυπικός οδηγός της 911. Το μόνο κοινό που έχουν οι οδηγοί της 911 είναι η εκκεντρικότητα τους» γράφει χαρακτηριστικά ο συγγραφέας του βιβλίου, δίπλα στη φωτογραφία του Μάγκνους Γουόλκερ, ενός μη αναμενόμενου λάτρη της 911. Η εμμονή του Μάγκνους με το σπορ αυτοκίνητο ξεκίνησε σε ηλικία 10 ετών, όταν επισκέφθηκε μια έκθεση αυτοκινήτου στο ΛονδίνοVincent Perraud, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Ενα ουράνιο τόξο από Porsche. Η επιρροή των δεκαετιών του 60 και 70 ήταν εμφανής στις τολμηρές αποχρώσεις των 911 εκείνης της εποχής. Οι σπάνιες, πολύχρωμες 911 σήμερα είναι περιζήτητεςPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Λάτρης της ταχύτητας ο ηθοποιός Στιβ ΜακΚουίν στη ταινία «Le Mans» το 1970. Από τον Πολ Νιούμαν στο «Cool Hand Luke» μέχρι τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ στο «Παιχνίδια κατασκόπων», η 911 έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες προσθέτοντας μία αίσθηση ανεξαρτησίας και επαναστατικότηταςPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Από το 1963 που κατασκευάστηκε η πρώτη 911, λανσαρίστηκε ως το «σπορ αυτοκίνητο για σκεπτόμενους άνδρες», ένα μότο που ενσάρκωσε τέλεια ο Ντέιβιντ Ντουκόβνι - οδηγώντας την παραμελημένη 964 του - στην τηλεοπτική σειρά «Californication»Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Σε αγώνες και ράλι... εκεί όπου η 911 φτάνει στο μέγιστο των δυνατοτήτων τηςPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Αντικείμενο του πόθου για μικρούς και μεγάλουςPorsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
Το εξώφυλλο του εντυπωσιακού βιβλίου «Porsche 911, Το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο ως πολιτισμικό σύμβολο»Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
▲
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11