Βόλτα στη μεγαλύτερη έκθεση συλλεκτικών αυτοκινήτων

Η έκθεση αυτοκινήτου «Techno Classica» στο Εσεν της Γερμανίας είναι ένας παράδεισος για συλλέκτες και συντηρητές παλιών οχημάτων. Φιλοξενεί κάθε χρόνο χιλιάδες αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες αντίκες και ανταλλακτικά, από το εμβληματικό κάμπερβαν της Volkswagen μέχρι τη πιο γρήγορη για την εποχή της, Lamborghini Miura του 1966. Στη φετινή 29η διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 1.250 εκθέτες από 30 διαφορετικές χώρες, παρουσιάζοντας ιστορικά οχήματα σε ένα χώρο 127.000 τ.μ.
Μέσα στη Lamborghini Miura, όσο πιο κοντά στη θέση του οδηγού γίνεται...
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Μία ταλαιπωρημένη Porsche 356A 1600 Speedster του 1957. Ενα «εύρημα αχυρώνα» (barn find), ένας όρος που χρησιμοποιείται για κλασικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που εγκαταλείπονται σε αυλές και σπιτικά γκαράζ για χρόνια, έχουν όμως έντονο συλλεκτικό ενδιαφέρον λόγω σπανιότητας
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Ο ξεχωριστός βίντατζ σχεδιασμός του Opel Kapitan, μοντέλο του 1956
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Αναλογικά κοντέρ, πίσω φώτα και φώτα πορείας όλων των ειδών και μαρκών
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Επισκέπτες θαυμάζουν μία Mercedes-Benz 280 SL
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
«Αποδομόντας» την αεροδυναμική Lamborghini Miura P400
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Η εντυπωσιακή μπροστινή όψη της Mercedes-Benz 300SL Roadster του 1957
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Το θρυλικό βαν Volkswagen Type 2, T1 της δεκαετίας του 1950, ένα όνειρο για τους απανταχού συλλέκτες
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Ενας λάτρης των αυτοκινήτων αντίκες επεξεργάζεται διεξοδικά τη Mercedes 45hp Tourabout Chassis του 1906
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Ιταλικό στιλ και χάρη στην Alfa Romeo Giulia 1600 GTA Bertone του 1965
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Το φουτουριστικό design συναντά το κλασικό, στο μοντέλο Skoda 935 Dynamic του 1935
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images
Το υπέροχο εσωτερικό του αγωνιστικού μοντέλου Ferrari 225 S Vignale, γνωστό και ως Formula 1, το οποίο χρονολογείται στο 1952
Dean Mouhtaropoulos/Getty Images/Ideal Images