Οι φωτογραφίες της εβδομάδας 16-22 Οκτωβρίου
Τα ελαφρά και τα ασήκωτα ανακατεύονται στο μίξερ. Ζώα που διεκδικούν τη διαιώνιση του είδους τους και ζώα που περιμένουν τη λύτρωση του θανάτου. Τα παιδιά μας εδώ και τα παιδιά μας εκεί. Ανατριχιαστική αστυνομική μόδα, γερασμένη γλώσσα. Οι ερωτευμένοι με τη σέλφι τους, ο ανήμπορος θεατής Μάο και ο... Μήτσος στη Μόσχα. Μυρμήγκι ο άνθρωπος μέσα στο τεράστιο δορυφορικό πιάτο, σχεδόν αδιάκριτος
Απορία και πόνος σε ένα κλικ: βαριά τραυματισμένο γαϊδούρι αργοπεθαίνει στον βομβαρδισμένο προσφυγικό καταυλισμό Τζαμπάλια, στη Γάζα, περιμένοντας την ελεήμονα σφαίρα κάποιου ανθρώπου REUTERS/Anas al-Shareef
▲
Ιδιαίτερη σέλφι, εν είδει ευχής, για το ζευγάρι που σκεπάστηκε από τα κοκκινωπά φυτά του πάρκου Χανάμ στη Νότια Κορέα – μακάρι να τους βγει γουρλίδικο το κλικ, να ευτυχήσουν και να τεκνοποιήσουνREUTERS/Kim Hong-Ji
▲
Εργάτες ελβετικής ηλεκτρικής εταιρείας επιστρώνουν την κοίλη επιφάνεια του δορυφορικού πιάτου με ηλιακούς συλλέκτες – σπάνιο στιγμιότυπο και ενδεικτικό των μεγεθών του κόσμου που φτιάξαμε «για να ζούμε άνετα»REUTERS/Denis Balibouse
▲
Αλλού στον κόσμο η πιτσιρικαρία λιμπίζεται τα απολύτως περιττά και τα απαιτεί με τσιρίδες και γκρίνιες, όμως στη Γάζα ένα καρβέλι από ξυλόφουρνο υποβάλλει τον σεβασμό και το άλαλο δέοςREUTERS/Mohammed Salem
▲
Νέες εξαρτύσεις παρουσιάστηκαν στο... ντεφιλέ της Διεθνούς Ενωσης Αρχηγών Αστυνομίας, που έγινε στην Καλιφόρνια – για να τις βλέπουν οι πολίτες και να μη σκιάζονται το έγκλημα REUTERS/Mike Blake
▲
Φιλότεχνος προσθέτει με τη φιγούρα του καλλιτεχνική αξία σε ένα από τα ούτως ή άλλως χρυσοπληρωμένα έργα του αμερικανολετονού ζωγράφου Μαρκ Ρόθκο στην παριζιάνικη γκαλερί Louis VuittonEPA/TERESA SUAREZ
▲
«Αντικαπιταλίστρια» με κλειστά μάτια η Γκρέτα, ομοίως και οι άγγλοι φίλοι της, αλλά με μισόκλειστα αυτοί – τα παιδιά πήγαν στο Λονδίνο και ξεφώνισαν τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων και την έννοια του κέρδουςREUTERS/Toby Melville
▲
Ποιοι είναι αυτοί δίπλα στον Μήτσο, ρε παιδιά; Το παλιό ανέκδοτο με τον πάπα (και τον Μήτσο, βέβαια) ζωντάνεψε λόγω αυτού του μοσχοβίτικου καρέ με τα ομοιώματα των Σι και Πούτιν και με τον άγνωστο νεαρό ανάμεσά τουςEPA/YURI KOCHETKOV
▲
Από τα βάθη του ζωώδους είναι ξεχύνεται σαν ηχητικό βέλος το ερωτικό κάλεσμα του αρσενικού ελαφιού, ξεσκίζοντας το βέλο της πρωινής ομίχλης στο λονδρέζικο Ρίτσμοντ Παρκ REUTERS/Toby Melville
▲
Θέλοντας και μη, ο Μάο-πορτρέτο κοιτάζει την υποθετικά εύοσμη καλαθούνα τού πρότζεκτ Belt & Road – κανένα σφυροδρέπανο στην Τιενανμέν, μην τυχόν και παρεξηγηθεί καμιά σημαία σαν την πακιστανική (δεξιά, στο βάθος)REUTERS/Edgar Su
▲
Το συγκεκριμένο αστυνομικό κατάβρεγμα στους διαδηλωτές του Σαντιάγο αποδεικνύει ότι οι χιλιάνικες δυνάμεις της τάξης είναι 100% δημοκρατικές, αφού δεν απέκλεισαν από την άγρια καταστολή τον ανάπηρο με το αμαξίδιοREUTERS/Ivan Alvarado
▲
«Ντραγκ κουίν» από την Ταϊβάν κάνουν το «ζντο» της νίκης προτού ορμήσουν στο γήπεδο. Πού αγωνίστηκαν; Κατά τη λεζάντα του πρακτορείου, σε έναν ναό της Ταϊπέι… REUTERS/Ann Wang
▲
Αν ο Ρόνι, ο Μικ και ο Κιθ φορέσουν αυτές τις φανέλες της Μπάρτσα με την εφηβική γλώσσα των Rolling Stones και επιχειρήσουν «κατεβασιά» στο χορτάρι, τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει η Ιστορία – συντετριμμένη, ασφαλώςFC BARCELONA/Handout via REUTERS
▲
Καλλιτέχνες της κινεζικής όπερας φωτογραφίζονται στα παρασκήνια του θεάτρου της Μπανγκόκ όπου εμφανίστηκαν – δυνατό το χρυσοποίκιλτο καρέ, με τη βοήθεια του καθρέφτη έστωREUTERS/Athit Perawongmetha
▲
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14