Με τον Αλέξη Τσίπρα εκτός σκηνοθετικών επιλογών αυτήν τη φορά, το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου έδωσε στη δημοσιότητα το νέο διαφημιστικό σποτ για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.
«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μας αφορά όλους. Αναβαθμίζει τις υπηρεσίες προς τα εκατομμύρια των επισκεπτών με τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων μέσω διαδικτύου (etickets.tap.gr ). Περιορίζει σημαντικά τον χρόνο αναμονής για την είσοδο στους μεγάλους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, που αποτελούν παγκόσμιους προορισμούς. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για τη δυνατή τοποθέτηση του πολιτιστικού αγαθού της πατρίδας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά», τονίζεται στο κείμενο που συνοδεύει το σχετικό βίντεο.
Πρωταγωνιστής και βασικός παρουσιαστής στο ολιγόλεπτο σποτάκι, ο υπουργός Επικρατείας Χριστόφορος Βερναρδάκης, με τη συνδρομή και της υπουργού Πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου.
Οσο για τον Πρωθυπουργό, περιορίστηκε να προμοτάρει το βίντεο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω αναρτήσεων στο επίσημο λογαριασμό του στο Twitter:
Παρά την απουσία της εικόνας του ωστόσο, από τους τίτλους τέλους στο νέο σποτ δεν θα μπορούσε να λείψει η φωνή του, και το περίφημο μότο «Ηταν Δίκαιο και Εγινε Πράξη».