Οι συνδρομητές της τηλεόρασης Wind Vision ανήλθαν σε 70.300 | Wind Ελλάς
Επικαιρότητα

Wind: Eσοδα €125,6 εκατ. στο α’ τρίμηνο του έτους

Η εταιρεία αριθμεί πλέον 17 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης από τις αρχές του 2016. Οι πελάτες σταθερής διαμορφώθηκαν σε 685.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,1% σε ετήσια βάση, ενώ η εταιρεία πρόσθεσε 5.000 νέους πελάτες της συνδρομητικής τηλεόρασης Wind Vision
Protagon Team

Θετικό ήταν το πρώτο τρίμηνο του έτους για την Wind, με αύξηση εσόδων από υπηρεσίες κατά 4,1%.  Τα έσοδα από υπηρεσίες διαμορφώθηκαν στα 125,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 32,3 εκατ. ευρώ.

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες ανήλθαν στα 125,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 4,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019, ενώ και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 1,9%, φτάνοντας στα 32,3 εκατ. ευρώ.

Στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, η Wind πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους 20,4 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς (NGA).

Η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκε κατά 66%, με το 85% των δεδομένων να εξυπηρετείται από το δίκτυο 4G, το οποίο καλύπτει πλέον το 98% του πληθυσμού. Κατά 87% αυξήθηκε και η βάση πελατών NGA (ενεργοποιήθηκαν 13.300 νέες γραμμές), ενώ συνολικά οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας έφτασαν τους 638.500 (+3,1% σε σχέση με πέρυσι).

Επίσης, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7%, φτάνοντας στα 236.700. Ανοδικά κινήθηκαν και οι συνδρομητές της τηλεόρασης Wind Vision που στο τέλος Μαρτίου ανέρχονταν σε 70.300 (προστέθηκαν 5.000 νέοι συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2020).

«Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εμπειρία του πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με τη συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς στην κινητή (4G, 4G+) και τη σταθερή τηλεφωνία (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, για να προσθέσει :

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της Wind παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020».