Ο Τζορτζ Κλούνεϊ στα γυρίσματα του αμερικανικού σποτ με τον Ντάνι ντε Βίτο. Και τώρα ποιος θα λέει: «Nespresso, what else?» | YouTube
Επικαιρότητα

Τζορτζ Κλούνεϊ στην άκρη, έρχεται ο Ουμπέρτο από την Κολομβία

Η πολυεθνική του καφέ Nespresso αποφάσισε να αντικαταστήσει τον διάσημο ηθοποιό που επί χρόνια είναι το βασικό πρόσωπο της διαφημιστικής της εκστρατείας, με τρεις άσημους γεωργούς από την Κολομβία, σύμβολα της τάσης για βιώσιμη και «ηθική» γεωργία
Protagon Team

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ο «ωραιότερος άνδρας στον κόσμο» δεν θα χαρίζει πια το πρόσωπό του στις διαφημίσεις της εταιρείας με την οποία κατά κάποιον τρόπο συνέδεσε το όνομά του τα τελευταία χρόνια. «Nespresso, what else;» ήταν επί χρόνια η ατάκα του διάσημου ηθοποιού. Τώρα τη θέση του θα πάρουν τρεις κολομβιανοί γεωργοί, ο Ουμπέρτο, ο Εστέμπαν και ο Λουίς. Ο Κλούνεϊ δεν πρόκειται να εγκαταλείψει πάντως τη Nespresso καθώς θα συνεχίζει να «χαρίζει» τη φωνή του στις διαφημίσεις της πολυεθνικής.

Ο Ουμπέρτο από την Κολομβία θα είναι ο ένας από τους τρεις αντικαταστάτες του Κλούνεϊ (Nestle)

Ηρθε λοιπόν η ώρα να βγουν στη «σκηνή» οι τρεις Κολομβιανοί, που ίσως δεν έχουν το ίδιο σεξαπίλ με τον αμερικανό ηθοποιό, αλλά είναι τα νέα σύμβολα της βιώσιμης γεωργίας που σέβεται το περιβάλλον και αυτό είναι το νέο σέξι του πετυχημένου μάρκετινγκ.

Πρόκειται για «πολιτική» επιλογή της εταιρίας που εντάσσεται στο «ηθικό πρόγραμμα» της Nespresso, η οποία εδώ και δέκα χρόνια υποστηρίζει ότι στηρίζεται σε οικολογικά συστήματα παραγωγής και η οποία υποσχέθηκε να χρησιμοποιεί από το 2020 κάψουλες καφέ πλήρως ανακυκλώσιμες. Παράλληλα είναι μία προσπάθεια της εταιρίας να συντονιστεί με την όλο και αυξανόμενη απαίτηση των καταναλωτών για διατροφή «ηθικά άμεμπτη» και για βιολογικά προϊόντα.

Τα τελευταία χρόνια έχουν εκφραστεί ανησυχίες από περιβαλλοντικές οργανώσεις ότι η μεγάλη αύξηση πωλήσεων του καφέ σε κάψουλες – μόνο στη Βρετανία το 2015 χρησιμοποιήθηκαν 340 εκατομμύρια κάψουλες – έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση του πλαστικού που καταλήγει στο περιβάλλον.

Επιπλέον σε συνδυασμό με την οικο-διαφήμιση για τις κάψουλες που σέβονται τη φύση, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Μαρκ Σνάιντερ ανακοίνωσε την πρόθεση της πολυεθνικής να ασχοληθεί ακόμα περισσότερο με βρεφικές τροφές, με την παραγωγή ζωοτροφών όπως και με το εμπόριο νερού.

Προς το παρόν η Nespresso Global ανέβασε στον λογαριασμό της στο twitter το διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνιστές τον Ουμπέρτο, την οικογένειά του και τη φύση της Κολομβίας. Ο μεσήλικας γεωργός με ένα μεγάλο μουστάκι είναι ασφαλώς πολύ διαφορετικός από τον αστέρα του Χόλιγουντ. Θα καταφέρει να αντικαταστήσει επάξια τον «ωραιότερο άνδρα του κόσμου»;