Η επίμαχη φανέλα με το νούμερο 44 που αποσύρθηκε | Twitter
Επικαιρότητα

Τρικυμία στη Γερμανία για τη νέα φανέλα της εθνικής ποδοσφαίρου που θυμίζει τα SS

Η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει την επίμαχη γραμματοσειρά, καθώς το νούμερο 44 φέρνει στον νου το διαβόητο ναζιστικό σύμβολο. Η Adidas απέσυρε τις φανέλες από την ιστοσελίδα της
Protagon Team

Η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία (DFB) ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει το σχέδιο του αριθμού 44 στις νέες φανέλες της εθνικής ομάδας, ύστερα από πληθώρα καταγγελιών ότι θυμίζει το σύμβολο των ναζιστικών SS.

«Η DFB ελέγχει τους αριθμούς 0-9 και στη συνέχεια υποβάλλει τους αριθμούς 1-26 στην UEFA για επανεξέταση», ανέφερε η γερμανική ποδοσφαιρική ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της.

«Κανένα από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν είδε οποιαδήποτε ομοιότητα με ναζιστικούς συμβολισμούς κατά τη διαδικασία», ανέφερε η DFB.

Η ομοσπονδία πρόσθεσε ότι δεν θέλει να δώσει σε κανέναν το δικαίωμα για σχόλια υπέρ των Ναζί και έτσι, «μαζί με τον συνεργάτη μας 11teamsports, θα αναπτύξουμε ένα εναλλακτικό σχέδιο για το νούμερο τέσσερα και θα το στείλουμε στην UEFA», δήλωσε.

Τη Δευτέρα, η Adidas, η εταιρεία που σχεδιάζει και κατασκευάζει τις στολές της εθνικής Γερμανίας, αφαίρεσε από την ιστοσελίδα της την επιλογή για την αγορά προσωποποιημένης φανέλας της γερμανικής εθνικής ομάδας.

Οσοι είχαν παραγγείλει φανέλα με το νούμερο 44, η οποία θυμίζει το διαβόητο σύμβολο των SS, δεν θα τις παραλάβουν.

Ο Γερμανός Γιόναταν φόρεσε τη φανέλα με το επίμαχο νούμερο 4 στο πρόσφατο φιλικό με την Γαλλία, στη Λυών – REUTERS/Benoit Tessier

Η νέα γραμματοσειρά χρησιμοποιήθηκε στις στολές που φορέθηκαν στα πρόσφατα φιλικά παιχνίδια με τη Γαλλία και την Ολλανδία, καθώς η Γερμανία προετοιμάζεται να φιλοξενήσει το Euro, τον Ιούνιο.

Η νέα αναστάτωση για τη φανέλα της Εθνικής Γερμανίας ακολούθησε τις μαζικές διαμαρτυρίες των γερμανών ποδοσφαιρόφιλων, πριν από λίγες ημέρες, για την απόφαση της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας να σταματήσει τη συνεργασία της με την Adidas, η οποία ντύνει την εθνική από τη δεκαετία του ’50, και να αναθέσει το νέο συμβόλαιο στην αμερικανική Nike, με ισχύ από το 2027.