Οι πολιτικοί μπορεί να ερίζουν για το ποιος είναι χαμένος και ποιος ο κερδισμένος από τη μεγάλη συγκέντρωση της Αθήνας για το όνομα της Μακεδονίας, το βέβαιο όμως είναι ότι «μεγάλος νικητής της Κυριακής» αναδείχθηκαν τα τηλεοπτικά κανάλια που είδαν να εκτοξεύονται τα νούμερα τηλεθέασης.
Δύο εβδομάδες μετά την «αναιμική» τηλεοπτική κάλυψη του συλλαλητηρίου της Θεσσαλονίκης, με την δημόσια τηλεόραση (λόγω ΕΡΤ3) να δέχεται την κύρια δέσμη πυρών για την απουσία της, η αλλαγή στάσης τόσο της ΕΡΤ όσο και των ιδιωτικών καναλιών έναντι της λαοσύναξης για το όνομα της Μακεδονίας στην πρωτεύουσα, ήταν φανερή με εκτεταμένες αναφορές στα δελτία ειδήσεων και απευθείας συνδέσεις στις ενημερωτικές τους εκπομπές.
Μεγάλος κερδισμένος της Κυριακής, ο ΣΚΑΪ που κάλυπτε από νωρίς το πρωί το συλλαλητήριο με συνεχείς συνδέσεις και συζητήσεις στα στούντιο του Φαλήρου, εξασφαλίζοντας μερίδιο τηλεθέασης 38% στην κορύφωση της συγκέντρωσης με την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη.
Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία της εταιρείας μέτρησης τηλεθέασης, Nielsen, σύμφωνα με τα οποία μεταξύ 13.00 και 16.00 της 4ης Φεβρουαρίου, συντονίστηκαν στις οθόνες τους ένα εκατομμύριο περισσότεροι πολίτες σε σχέση με την προηγούμενη Κυριακή (από 4.173.097 τηλεθεατές στις 28/1, στους 5.213.822).