Ως πρωταγωνιστής ενός επικοινωνιακού… blitzkrieg εμφανίζεται τελευταία ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, σε μια προσπάθεια να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία της Ελλάδας στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού αλλά και να στείλει συγκεκριμένα μηνύματα εν όψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Την Κυριακή ήταν οι δηλώσεις στη «Real News» (εδώ), τη Δευτέρα η συνέντευξη στο Star (εδώ), τώρα μια συνέντευξη με φωτογράφιση στη διαδικτυακή τηλεόραση της γερμανικής Bild, ενώ είχε προηγηθεί η συνέντευξη στο CNN (εδώ).
Μολονότι λεπτομέρειες από το τι είπε ο κ. Μητσοτάκης στο κανάλι της ευρείας κυκλοφορίας γερμανικής εφημερίδας δεν είχαν γίνει γνωστές, είναι σαφές ότι στόχευση του Πρωθυπουργού είναι ο τουρισμός και η περιγραφή της χώρας μας ως ο ασφαλής και ιδανικός προορισμός για καλοκαιρινές διακοπές για τους Γερμανούς. Εξάλλου τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας θα ανοίξουν την προσεχή Δευτέρα, ενώ τα εποχικά καταλύματα θα ανοίξουν στις 15 Ιουνίου, όταν θα ομαλοποιηθούν και οι πτήσεις προς το «Ελ. Βενιζέλος» –η 15η Ιουνίου είναι ένα χρονικό ορόσημο για την έναρξη της τουριστικής σεζόν.
Το παρασκήνιο από τη φωτογράφιση στη Βούλα για τις ανάγκες της συνέντευξης δημοσιοποίησε ο κ. Μητσοτάκης στον λογαριασμό του στο Instagram, τρόπον τινά ως πρόλογο.
H συνέντευξη του κ. Μητσοτάκη στο Bild TV μεταδόθηκε το μεσημέρι της Τρίτης.