Τα παιδιά του Παναρέτειου Γυμνασίου Καλλονής με τον διευθυντή τους και τα καινούργια καλούδια τους |
Επικαιρότητα

Το «ευχαριστώ» του Γυμνασίου Καλλονής στον Πρωθυπουργό και στο Γραφείο του

Καθηγητές και μαθητές ζήτησαν με επιστολή τους υλικοτεχνική υποδομή για το σχολείο, με την ανταπόκριση του Μαξίμου να είναι άμεση. Η ειδική αναφορά στον διευθυντή του Γραφείου του Πρωθυπουργού Γρηγόρη Δημητριάδη που μαζί με τον σύμβουλο του Πρωθυπουργού, Ιάσονα Πιπίνη φρόντισαν να ολοκληρωθούν άμεσα οι ενέργειες για την αποστολή του υλικού
Protagon Team

«Ο διευθυντής κος Βασιλείου Γεώργιος, ο Σύλλογος Διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και οι μαθητές του Παναρέτειου Γυμνασίου Καλλονής εκφράζουμε εκ βαθέων τις θερμότερες των ευχαριστιών μας στον Πρωθυπουργό κο Κυριάκο Μητσοτάκη για την αμέριστη αρωγή του στην προσπάθεια αναβάθμισης της υλικοτεχνικής υποδομής του γυμνασίου μας».

Με τη φράση αυτή το Γυμνάσιο Καλλονής θέλησε να ευχαριστήσει το Πρωθυπουργικό Γραφείο και ειδικά τον διευθυντή του , Γρηγόρη Δημητριάδη, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα ενίσχυσης του σχολείου σε υλικοτεχνική υποδομή.

«Ευχαριστούμε, ιδιαιτέρως δε, τον κο Δημητριάδη Γρηγόριο, Γεν. Γραμματέα του Πρωθυπουργού για την άμεση ανταπόκριση που έδειξε στο αίτημα μας για δωρεά βιντεοπροβολέων και laptops στο Γυμνάσιο Καλλονής προκειμένου να εξοπλιστούν και να εκσυγχρονιστούν ισάριθμες αίθουσες διδασκαλίας», αναφέρεται συγκεκριμένα στην ευχαριστήρια επιστολή που συνεχίζει:

«Με την πράξη του αυτή αποδεικνύεται έμπρακτα το ενδιαφέρον και η ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και τις καλύτερες συνθήκες μόρφωσης των μαθητών».

«Σας διαβεβαιώνουμε ότι η πολύτιμη αυτή προσφορά σας θα διευκολύνει ακόμα περισσότερο το σημαντικό παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας και θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την εύρυθμη λειτουργία της», καταλήγει ο κ. Βασιλείου και κλείνει με την ελπίδα ότι η Πολιτεία θα σταθεί αρωγός και στο μέλλον στην προσπάθεια του εκπαιδευτικού προσωπικού για την ενίσχυση του αγαθού της δημόσιας εκπαίδευσης.