Μία επιχείρηση ΜΜΕ που αναπτύχθηκε μόνο μέσα από το Διαδίκτυο, το Buzzfeed, πρόκειται να εξαγοράσει άλλη μία επιχείρηση ΜΜΕ που αναπτύχθηκε με τον ίδιο τρόπο, την HuffPost που είχε ιδρύσει η ελληνικής καταγωγής Αριάνα Χάφινγκτον.
Το BuzzFeed πρόκειται να εξαγοράσει την HuffPost από τη Verizon Communications, ενώ ο δύο πλευρές συμφώνησαν και σε μια ευρύτερη ανταλλαγή δημοσιογραφικού περιεχομένου. Επιπλέον, η Verizon θα αγοράσει μειοψηφικό πακέτο μετοχών της Buzzfeed.
Κατά κάποιο τρόπο κλείνει ένας κύκλος για την HuffPost. Οπως γράφει το Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, ο Τζόνα Πετέρι, ήταν ένας από τους ιδρυτές της HuffPost πριν από 15 χρόνια.
Οι δύο ιστότοποι θα παραμείνουν ανεξάρτητοι ο ένας από τον άλλο.
Το BuzzFeed που ξεκίνησε τo 2006 με viral περιεχόμενο (όπως τα 10 πιο αστεία βίντεο της ημέρας), αλλά έχει παρουσιάσει ενδιαφέροντα δείγματα πρωτογενούς δημοσιογραφίας, είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση, με διαφοροποιημένες πηγές εσόδων. Εξετάζει ακόμη πώς να προχωρήσει σε νέες εξαγορές, είτε στα μέσα ενημέρωσης είτε στο εμπόριο.
Το 2020 για όλο τον κλάδο των ΜΜΕ στις ΗΠΑ ήταν δύσκολο, με ακυρώσεις διαφημιστικών πακέτων, απολύσεις και περικοπές μισθών. Ωστόσο το BuzzFeed δηλώνει ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση και θα αναιρέσει την περικοπή στους μισθούς που είχε ανακοινώσει τον Απρίλιο.
Η HuffPost, της Αριάνα Χάφινγκτον, ιδρύθηκε το 2005 με έμφαση στο περιεχόμενο που συνεισέφεραν αναγνώστες. Αναπτύχθηκε γρήγορα και επεκτάθηκε εκτός των ΗΠΑ (και στην Ελλάδα), ενώ εξαγοράστηκε το 2011 από την AOL για 315 εκατ. δολάρια. Τέσσερα χρόνια αργότερα εξαγοράστηκε από τη Verizon. Την επόμενη χρονιά αποχώρησε η Χάφινγκτον, η οποία επέλεξε να επικεντρωθεί σε ζητήματα ευεξίας.