Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε το πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα και συζήτησαν θέματα που αφορούν τον Δήμο.
Επί τάπητος, θέματα όπως η διπλή ανάπλαση, τα σχολεία, η ασφάλεια, το πράσινο και το κυκλοφοριακό.
Κατά την έναρξη της συνάντησης είχαν τον εξής διάλογο:
Κυριάκος Μητσοτάκης: Δήμαρχε, καλωσήρθες και θέλω να σε ευχαριστήσω για την πρωτοβουλία που ανέλαβες να κάνουμε αυτή τη συνάντηση. Εχουμε πολλά ζητήματα τα οποία πρέπει να συζητήσουμε, τα οποία αφορούν την καθημερινή ζωή στην πρωτεύουσά μας. Και θέλω να επαναλάβω εξαρχής ότι η κυβέρνηση είναι ανοιχτή στο να έχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία. Αυτό θα είναι προς όφελος και των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και σε αυτό το πνεύμα θέλω να δρομολογήσουμε τη συνεργασία μας.
Χάρης Δούκας: Είναι πολύ σημαντικό που μπορούμε να βρισκόμαστε και να συζητάμε για τα μεγάλα θέματα της Αθήνας. Και νομίζω ότι η συνεργασία αυτή της κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης μπορεί να λύσει τα προβλήματα και να τρέξουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και εκκρεμότητες που μας ταλανίζουν και μας ταλανίζουν χρόνια τώρα και να τις διεκπεραιώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ο δήμαρχος της Αθήνας δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «είχαμε εποικοδομητική συζήτηση με τον Πρωθυπουργό, για όλα τα μεγάλα θέματα. Για τη διπλή ανάπλαση, τα σχολεία, την ασφάλεια, το πράσινο, το δύσκολο θέμα του κυκλοφοριακού, για μια σειρά από δράσεις και παρεμβάσεις. Θα συνεχίσουμε τη συνεργασία και προχωράμε. Εχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας».
Ερωτηθείς αν υπάρχει διάσταση απόψεων με τον περιφερειάρχη Νίκο Χαρδαλιά, ο Χάρης Δούκας αρκέστηκε να πει ότι «με τον Πρωθυπουργό συζητήσαμε για μεγάλα θέματα που αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στην Αθήνα και για αυτά συζητήσαμε εδώ. Είναι η μεγάλη ουσία και προσπάθεια».
Οσον αφορά το θέμα της Βασιλίσσης Ολγας, το κλείσιμο της οποίας για τα αυτοκίνητα εξακολουθεί να προκαλεί μέγα κυκλοφοριακό πρόβλημα, ο δήμαρχος Αθηναίων σημείωσε:
«Βάλαμε συνολικά το κυκλοφοριακό. Το Μάρτιο η διαβεβαίωση είναι ότι το έργο ολοκληρώνεται με δρόμο ήπιας κυκλοφορίας όταν υπάρχει μεγάλη συμφόρηση, θα είναι βαλβίδα εκτόνωσης για την Αθήνα».