Τελικά το τοτέμ της «κίτρινης φυλής» δεν αποστρατεύεται και σαν άλλος Σιλβέστερ Σταλόνε στα σίκουελ του Ρόκι Μπαλμπόα επανέρχεται ξανά και ξανά. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος επιμένει αγωνιστικά και δύο χρόνια μετά την επεισοδιακή απομάκρυνσή του, τον Οκτώβριο του 2020, όταν ο ίδιος έκανε λόγο για «πραξικοπηματική απομάκρυνση» και κατηγορούσε την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ότι «δεν θέλει ισχυρά συνδικάτα», ξανακάθισε στο… τιμόνι του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε αρχικώς αποχωρήσει από την Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ), στην ηγεσία της οποίας ήταν από το 2002, ενώ στη συνέχεια ήρθη και η εμπιστοσύνη του διοικητικού συμβουλίου του ΣΑΤΑ προς το πρόσωπό του (έπειτα από 13 συναπτά χρόνια κυριαρχίας του).
Ανακοινώνοντας τότε την απόφασή του να μην είναι ξανά υποψήφιος στη συνεδρίαση των συμβούλων της (συνδικαλιστικής παράταξης) ΔΑΚΜΜΕ, διεμήνυε στο τέλος της δήλωσής του (εδώ) ότι «θα υπερασπίζομαι πάντα το Ταξί και θα είμαι εδώ για ό,τι χρειαστεί ο κλάδος μας». Και στις εκλογές του κλάδου των αυτοκινητιστών ταξί που πραγματοποιήθηκαν στις 8-10 Απριλίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, κατάφερε νέα «περήφανη» νίκη, εξασφαλίζοντας εννέα έδρες, έναντι πέντε του απερχόμενου προέδρου του ΣΑΤΑ, Βασίλη Μαραγκάκη.
Επί σειρά ετών μέλος της ΝΔ, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και εκλεγμένο μέλος της Πολιτικής Επιτροπής, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε πάντα ιδιαίτερο ρόλο στο κόμμα –ο Αντώνης Σαμαράς είχε φθάσει στο σημείο ακόμη και να διακόψει δημόσια ομιλία του για να τον υποδεχθεί, λέγοντας «Καλώς τον Θύμιο»– μέχρι τη ρήξη και τη διαγραφή του (εδώ) από τη ΝΔ το 2011.
Λίγα χρόνια αργότερα, επί κυβέρνησης Πρώτης Φοράς Αριστερά, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος θα ένωνε δυνάμεις με τον ΣΥΡΙΖΑ (χαρακτηριστική η αγκαλιά καλωσορίσματος που του επεφύλαξε ο Αλέξης Τσίπρας σε κομματική εκδήλωση στο Αιγάλεω τον Μάιο του 2019, φωτογραφία κάτω) και τον προερχόμενο από το ΠΑΣΟΚ υπουργό του Αλέξη Τσίπρα, Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος, ανταποδίδοντας, εμφανίστηκε ως μάρτυρας υπεράσπισης του «φτωχού πλην τίμιου» προέδρου των αυτοκινητιστών ταξί στην εκδίκαση (εδώ) της αγωγής της BEAT για συκοφαντική δυσφήμηση.
Μένει να δούμε πώς θα κινηθεί στη νέα θητεία του ο πρόεδρος των οδηγών ταξί.