Ακριβώς δέκα χρόνια μετά από την ημέρα που έκανε πραγματικότητα τη νέα, για τα ελληνικά δεδομένα, ιδέα του Taxibeat, της διαδικτυακής πλατφόρμας ταξί, ο Νίκος Δρανδάκης αποχώρησε από την εταιρεία.
Η Taxibeat, που απέκτησε πολύ σύντομα εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες-επιβάτες ταξί και συγκέντρωσε στην πλατφόρμα της πάνω από τους μισούς οδηγούς ταξί της Αθήνας, γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 2010.
Το Μάρτιο του 2018 ανακοινώθηκε ότι πουλήθηκε στο γερμανικό όμιλο Daimler (της Mercedes). Την ώρα που χάρη στο κ. Δρανδάκη επεκτεινόταν πολύ δυναμικά και στην αντίστοιχη αγορά της Λατινικής Αμερικής.
Με την πώληση μετονομάστηκε σε Beat και ο κ. Δρανδάκης παρέμεινε διευθύνων σύμβουλός της. Μέχρι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020, όταν μέσω των προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ίδιος γνωστοποίησε δημόσια ότι σταματά.
Οι λόγοι της αποχώρησής του δεν έγιναν γνωστοί και ο ίδιος δεν θέλησε να πει οτιδήποτε δημοσίως.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, δεν μιλάμε για απομάκρυνση, αλλά για κίνηση που επέλεξε ο ίδιος. Την ώρα που γιγαντωνόταν -παράλληλα με την αθηναϊκή αγορά – και το πλάνο του για την τεράστια αγορά αρκετών μεγαλουπόλεων στη Λατινική Αμερική. Με το νέο όνομα της ελληνικής «καταγωγής» εταιρείας και της πρωτότυπης πλατφόρμας που ο ίδιος ο (γεννημένος στη Χαλκίδα και μεγαλωμένος στο Περιστέρι και σπουδαγμένος στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Πάτρας) Νίκος Δρανδάκης φαντάστηκε, οργάνωσε και έστησε πριν από δέκα ακριβώς χρόνια.