Νέα αποσπάσματα της απολογίας του σταθμάρχη ήρθαν στο φως της δημοσιότητας την Πέμπτη, αποκαλύπτοντας ένα περιστατικό που συνέβη λίγη ώρα μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, σύμφωνα, τουλάχιστον, με τον 59χρονο.
Μεταξύ άλλων, ο σταθμάρχης που προφυλακίστηκε για την υπόθεση φέρεται να υποστήριξε, συγκεκριμένα, πως η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή διορθώθηκε με μπλάνκο σε χρόνο μεταγενέστερο της σύγκρουσης των δύο τρένων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της τηλεόρασης του Alpha, μετά τη βάρδιά του, κάθε σταθμάρχης παραδίδει και παραλαμβάνει ο επόμενος. Αυτή η παράδοση-παραλαβή καταγράφεται στο αντίστοιχο βιβλίο, περιλαμβανομένης της ώρας έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας.
Μετά το μοιραίο συμβάν, λοιπόν, ο σταθμάρχης, στο γραφείο του οποίου τηρείται το εν λόγω βιβλίο, ισχυρίστηκε ότι οι ώρες των βαρδιών διορθώθηκαν με μπλάνκο.
«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι, και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10. Αναλαμβάνω την αντικειμενική ευθύνη που με βαραίνει σαν σταθμάρχη», φέρεται να ανέφερε ο ίδιος, σύφωνα με το ίδιο Μέσο.
«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Οπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», προσέθεσε στην απολογία του ο 59χρονος.
Διευρύνεται ο κύκλος των κατηγορουμένων
Νωρίτερα την Πέμπτη, ένα 24ωρο προτού συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας προκειμένου να επιλέξει τους δύο εφέτες ανακριτές που θα τρέξουν τις έρευνες στη συνέχεια, έγινε γνωστό πως ο κύκλος των κατηγορουμένων διευρύνθηκε, με την Εισαγγελία Πρωτοδικών να ασκεί συμπληρωματικές ποινικές διώξεις κατά τριών ακόμη προσώπων.
Ο λόγος για τον επιθεωρητή του ΟΣΕ που εμφανίζεται να έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον σταθμάρχη της Λάρισας, και για δύο σταθμάρχες που όφειλαν να είναι παρόντες έως τις 23:00 και έφυγαν νωρίτερα.
Οι κατηγορίες αφορούν διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, κακούργημα που επισύρει ποινές από δέκα χρόνια έως ισόβια κάθειρξη, καθώς και τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και των σωματικών βλαβών κατά συρροή.