Η Εβερετ είχε γίνει γνωστή από τη συμμετοχή της σε διαφήμιση | facebook.com/akubraofficial/
Επικαιρότητα

Συγκλονίζει την Αυστραλία η αυτοκτονία έφηβης λόγω ιντερνετικού μπούλινγκ

Αναγνωρίσιμη λόγω συμμετοχής σε διαφήμιση, η κοπέλα είχε πέσει θύμα παρενόχλησης στο Διαδίκτυο, ανέφερε ο πατέρας της
Protagon Team

Μία νεαρή Αυστραλέζα, ένα από τα γνωστά και αναγνωρίσιμα πρόσωπα στη χώρα της λόγω συμμετοχής σε διαφήμιση, έδωσε τέλος στη ζωή της λόγω του μπούλινγκ που υφίστατο στο Διαδίκτυο.

Η 14χρονη Εϊμι (Ντόλι) Εβερετ αυτοκτόνησε πριν από λίγες ημέρες, αποκάλυψε στο Facebook ο πατέρας της. Ωστόσο ο ίδιος δεν ανέφερε τι ακριβώς ήταν αυτό που εξώθησε την κόρη του στην αυτοκτονία.

Ζήτησε όμως να συνειδητοποιήσουν περισσότεροι το πρόβλημα, «για να μην πάει χαμένη η ζωή της κόρης μου»

Κάλεσε μάλιστα στην κηδεία της Εϊμι «όσους νόμιζαν ότι αυτό είναι αστείο και ένιωσαν ανώτεροι με το συνεχές μπούλινγκ» για να δουν και οι ίδιοι την συντριβή που έφεραν στην οικογένεια από την αυτοκτονία.

Σε ηλικία οκτώ ετών η Εβερετ είχε συμμετάσχει στη διαφήμιση των καπέλων Akubra, τα οποία είναι πολύ δημοφιλή στο εσωτερικό της χώρας για να αντεπεξέλθουν οι κάτοικοι την αφόρητη ζέστη και ηλιοφάνεια.

Η εταιρεία εξέφρασε και αυτή τη θλίψη της καλώντας τους πάντες να αντισταθούν σε εκδηλώσεις μπούλινγκ που πέφτουν στην αντίληψή τους. «Η Ντόλι θα μπορούσε να είναι κόρη, αδελφή, φίλη όλων μας», γράφουν.

Το BBC αναφέρει ότι, σύμφωνα με έρευνα, ένα στα πέντε παιδιά στη χώρα έχει υποστεί κάποιου είδους μπούλινγκ τους τελευταίους 12 μήνες.

Αν και η συχνότητα έχει μειωθεί κάπως, τα ποσοστά του ιντερνετικού μπούλινγκ έχουν αυξηθεί ραγδαία. Ανοδικές τάσεις καταγράφονται τα τελευταία χρόνια και στις αυτοκτονίες στις ηλικίες 15-24 ετών, χωρίς πάντως να υπάρχουν στοιχεία για το πόσες συνδέονται με το μπούλινγκ.