(φωτ. αρχείου) | REUTERS/Paul Hanna/File Photo
Επικαιρότητα

Στη χειρότερη θέση για έκτη χρονιά ψήφισαν επιβάτες τη Ryanair

Ερευνα βρετανικού περιοδικού για καταναλωτές δίνει στην εταιρεία από την Ιρλανδία πολύ χαμηλές επιδόσεις σε θέματα ανέσεων ενώ εμφανίζει και υψηλό ποσοστό δυσαρεστημένων
Protagon Team

Τη χειρότερη βαθμολογία από τις αεροπορικές εταιρείες πήρε για έκτη συνεχή χρονιά η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair σε έρευνα μεταξύ των αναγνωστών του βρετανικού περιοδικού Which?.

Στις τρεις πρώτες θέσεις από τις 19 εταιρείες της κατάταξης βρίσκονται η Aurigny Air, η Swiss και η Jet2, γράφει ο Guardian. Στην 11η θέση είναι η easyJet και στη 15η θέση η British Airways.

Ολες είναι εταιρείες που καλύπτουν κυρίως μικρές και μεσαίες αποστάσεις (short-haul).

Οι αναγνώστες βαθμολόγησαν τη Ryanair με την μικρότερη επίδοση σε θέματα επιβίβασης, άνεσης των καθισμάτων, φαγητού και ποτού, αλλά και του περιβάλλοντος στη καμπίνα των επιβατών.

Το Which? σημειώνει ότι η εταιρεία έχει τους περισσότερους επιβάτες στην Ευρώπη, αλλά και τους περισσότερους δυσαρεστημένους. Το 70% λένε ότι αν επιλέξουν μία εταιρεία με την οποία δεν θα ξαναπετάξουν, αυτή θα ήταν η Ryanair.

Το περιοδικό, που καλύπτει θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς, αναφέρει ότι οι αλλαγές στις χρεώσεις που εισήγαγε η εταιρεία, όπως και οι έξτρα χρεώσεις, ανεβάζουν τις τιμές πάνω από τον ανταγωνισμό.

Από την πλευρά της η εταιρεία χαρακτηρίζει την έρευνα «μη αντιπροσωπευτική και άχρηστη».