Για μία ακόμη φορά μειοψηφίες ταλαιπωρούν χιλιάδες στα μέσα σταθερής τροχιάς | INTIMEnews
Επικαιρότητα

Στα «όπλα» η ΣΤΑΣΥ για τις απεργίες στο Μετρό: 12 άτομα το έκλεισαν στις 29/6!

Χαρακτηριστικό είναι ότι στις πρόσφατες στάσεις εργασία συμμετείχαν 23 ηλεκτροδηγοί στις 25 Ιουνίου και μόλις 12 στις 29 Ιουνίου!
Protagon Team

Αποφασισμένη να σκληρύνει τη στάση της απέναντι στους συνδικαλιστές του Μετρό είναι πλέον η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, μετά τις συνεχιζόμενες στάσεις εργασίας που παραλύουν το μέσο σε ώρες αιχμής ταλαιπωρώντας εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες.

Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία από τη συμμετοχή των εργαζομένων στις πρόσφατες στάσεις εργασίας, στις Γραμμές 2 και 3. Στην πρώτη κινητοποίηση, στις 25 Ιουνίου, συμμετείχαν 23 ηλεκτροδηγοί και στη δεύτερη, στις 29 Ιουνίου, μόλις 12, για να ταλαιπωρηθούν χιλιάδες!

Πιο αναλυτικά, στην κινητοποίηση της 25ης Ιουνίου με στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στη γραμμή 2 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 30 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 16 και στη γραμμή 3 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 32 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 7.

Στην κινητοποίηση της 29ης Ιουνίου, από τις 11 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας ( διευρυμένο ωράριο έως τις 2 τα ξημερώματα) στη γραμμή 2 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 18 άτομα και έκαναν στάση εργασίας 7 και στη γραμμή 3 ήταν προγραμματισμένο να δουλέψουν 20 άτομα και έκαναν στάση εργασίας μόλις 5 άτομα.

Στα αιτήματά του, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό κάνει λόγο για «τραγική κατάσταση από τις ελλείψεις σε ανταλλακτικά συρμών και ηλεκτροδηγούς που έχουν ως αποτέλεσμα να αγγίζουμε σήμερα το κατώτερο όριο ασφάλειας και ποιότητας στη μετακίνηση των επιβατών».

Δεδομένου ότι δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις και ότι τα κενά που υπάρχουν καλύπτονται μόνο από υπερωρίες του υπάρχοντος προσωπικού, η ΣΤΑΣΥ εκπαιδεύει εργαζόμενους άλλων ειδικοτήτων προκειμένου σταδιακά να ενταχθούν στο δυναμικό των οδηγών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διοίκηση έχει ζητήσει και αναμένει την έγκριση για αύξηση του ορίου ηλικίας των οδηγών στα 45, ώστε να “διευρύνει τη δεξαμενή” από την οποία θα αντλήσει νέους οδηγούς.

Με δεδομένο ωστόσο ότι τις επόμενες ημέρες προγραμματίζεται νέα στάση εργασίας από το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση και να αποφασιστεί πιθανή 24ωρη απεργία, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ξεκαθαρίζει σε όλους τους τόνους ότι «θα προχωρήσει στην αξιοποίηση κάθε ένδικου μέσου, προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού».