Πρώτη προτεραιότητα και βασική δέσμευση για τη Νέα Οδό είναι η παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας σε κάθε οδηγό.
Ρόλο-κλειδί στην οδική ασφάλεια κατέχει αναμφισβήτητα και η υποδομή.
Οι αυτοκινητόδρομοι είναι ζωντανοί οργανισμοί που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Οι ανάγκες ελέγχου και συντήρησης της υποδομής είναι εξαιρετικά σημαντικές.
Η Νέα Οδός είχε παρουσιάσει στο παρελθόν το ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης της Δομικής Επάρκειας των κατασκευών από σκυρόδεμα που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας.
Σήμερα παρουσιάζονται από τα αποτελέσματα των ελέγχων στην πράξη. Την κατασκευή νέας γέφυρας (άνω διάβασης) στον Ανισόπεδο κόμβο Θήβας του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.
Στο βίντεο παρουσιάζεται μέσω time-lapse όλη η φάση κατασκευής της νέας γέφυρας, ενώ τόσο ο αυτοκινητόδρομος, όσο και η παλαιά γέφυρα βρίσκονταν σε κανονική κυκλοφορία.
Στη συνέχεια, και ύστερα από την απόδοση της νέας γέφυρας σε κυκλοφορία, παρουσιάζεται η διακοπή της κυκλοφορίας επί του αυτοκινητοδρόμου, η κατεδάφιση της παλαιάς γέφυρας και η απόδοση εκ νέου του αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη κυκλοφορίας. Ολα αυτά μόλις σε 24 ώρες!
Για τις ανάγκες τις διαδικασίας κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας:
– στρώθηκαν 600 κυβικά μέτρα αμμοχάλικο επάνω σε γεωυφάσματα για την προστασία του οδοστρώματος,
– χρειάστηκαν 4 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με υδραυλική σφύρα & 2 με υδραυλικό ψαλίδι για την κατεδάφιση, από την οποία παρήχθησαν 1050 κυβικά μέτρα μπάζα σκυροδεμάτων,
– χρησιμοποιήθηκαν για την απομάκρυνση των μπάζων 2 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με κάδο και 11 φορτηγά οχήματα.