Το νέο τρόπο υπολογισμού του κόστους των διοδίων στην Αττική Οδό, αλλά και το οικονομικό κλείσιμο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Δημήτρης Πολίτης μιλώντας στην «Καθημερινή».
Σύμφωνα με όσα αναφέρει, οι οδηγοί θα καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα αν κινούνται σε ώρες αιχμής και χαμηλότερο όταν ο οδικό άξονας δεν έχει κυκλοφοριακό φόρτο.
Τις επόμενες ημέρες θα στείλουμε στα οκτώ υποψήφια σχήματα το σχέδιο της νέας σύμβασης παραχώρησης, ενώ αναμένουμε τις αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών για την τιμολογιακή πολιτική στα διόδια. Εχουμε προτείνει ένα μοντέλο τιμολόγησης που θα διαφοροποιείται ανάλογα με την ώρα χρήσης του άξονα και θα συμβάλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου. Εκτιμούμε ότι έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των οικονομικών προσφορών», ξεκαθάρισε ο κ. Πολίτης.
Σχετικά με το οικονομικό κλείσιμο της Εγνατίας Οδού, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε ότι «πράγματι έχει σημειωθεί μια μικρή καθυστέρηση, που οφείλεται στην πολυπλοκότητα των συμβατικών κειμένων που αφορούν τη χρηματοδότηση, συντήρηση και κατασκευή των επεκτάσεων του έργου. Αναμένουμε την ολοκλήρωση της συναλλαγής μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023».