Tο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εξέδωσε ανακοίνωση καλώντας και πάλι τους ενδιαφερόμενους να χρησιμοποιούν την ειδική πλατφόρμα για την υποβολή των διορθώσεων στα στοιχεία της κύριας κατοικίας, εφόσον χρειάζεται | Getty Images / Stefan Cristian Cioata
Επικαιρότητα

Power Pass: Διευκρινίσεις για τις δυσλειτουργίες της πλατφόρμας

Αναστάτωση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκάλεσε πρόβλημα που εντοπίστηκε στην εφαρμογή για την οικονομική ενίσχυση οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος
Protagon Team

Οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν την αίτηση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, χρειάστηκε να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση τους μόνο στις περιπτώσεις που άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους στη φορολογική δήλωση και έκαναν εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για την οικονομική ενίσχυση οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος, διευκρίνισε την Τετάρτη το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αφορμή την εμφάνιση δυσλειτουργιών στη χρήση της εφαρμογής κατά περιπτώσεις.

Σύμφωνα με το υπουργείο, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για την οικονομική ενίσχυση και πραγματοποιείται στην ιστοσελίδα aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia.

Το μήνυμα που θα εμφανίζεται σε όσους έκαναν σωρευτικά τις παραπάνω ενέργειες αναφέρει: «Τα στοιχεία κύριας κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησής σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί Υποβολή Αίτησης παρακάτω».

Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε για μερικούς δικαιούχους αποδίδεται στο ότι επέλεξαν να διορθώσουν στοιχεία που αφορούν στην κύρια κατοικία τους απευθείας μέσα από την πλατφόρμα υποβολής των φορολογικών δηλώσεων και όχι μέσα από την ειδική πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από το Taxis.

Τα βήματα για την αίτηση

Οι οδηγίες για την υποβολή της αίτηση για το Power Pass στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr έχουν ως εξής:

1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.

2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.

Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί: A. είτε να τα επιβεβαιώσει, B. είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (βλ. υπερσύνδεσμο παραπάνω).

Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Ετσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο ο πολίτης επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση.

Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.