Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα σποτάκι ή η βάση για μία ταινία μικρού μήκους. Η νέα διαφήμιση της Gillette κάνει τις τελευταίες ώρες τον γύρο του Διαδικτύου ξεσηκώνοντας πλήθος αποθεωτικών σχολίων αλλά και ορισμένες -κάπως υπερβολικές, η αλήθεια είναι- αντιδράσεις.
Το βίντεο της γνωστής εταιρείας ανδρικών προϊόντων θυμίζει περισσότερο καμπάνια και ουσιαστικά συντάσσεται με το κίνημα «Μe Too».
Η εταιρεία αφού προβάλλει μία σειρά από λανθασμένα ανδρικά πρότυπα που συντηρούνται και στις μέρες μας, προτρέπει τους άνδρες να ξυρίσουν την «τοξική αρρενωπότητα» και να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό. Με αυτόν τον τρόπο η Gillette καλεί τους άνδρες να βάλουν ένα φρένο στον εκφοβισμό, στη σεξουαλική παρενόχληση και σε οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.
Η διαφήμιση που ουσιαστικά δεν διαφημίζει το προϊόν αλλά αρκείται στο να κλείσει με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) διερωτάται: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Εκτός από τα θετικά σχόλια, πάντως, το βίντεο έχει προκαλέσει και κάποιες αντιδράσεις από «ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων». Οι συγκεκριμένες ομάδες που έχουν αυξηθεί θεαματικά τους τελευταίους μήνες, αντιδρώντας στην εξάπλωση του κινήματος #MeToo, διατείνονται ότι το διαφημιστικό κλιπ, με τίτλο «We believe» είναι «προσβλητικό» για τους άνδρες και τους «ευνουχίζει».
Τώρα, πώς μπορεί να «ευνουχίζει» τους άνδρες ένα βίντεο που μιλά για τη σεξουαλική παρενόχληση, το μπούλινγκ, και κατακρίνει παρωχημένες και επικίνδυνες απόψεις που θέλουν τα αγόρια να τσακώνονται και να προσβάλλουν τις γυναίκες απλά επειδή «είναι αγόρια», παραμένει άγνωστο.
Το σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί ακόμα ένα εξαιρετικό δείγμα δουλειάς από τις διαφημίσεις της νέας γενιάς.