| Shutterstock
Επικαιρότητα

Πιτσιλής: «Στα πράσα» influencer για συστηματική φοροδιαφυγή

Η περίπτωση γνωστής Ελληνίδας που είχε αποκρύψει 350.000 ευρώ και άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις, οδήγησαν σε αυστηροποίηση-πύκνωση των ελέγχων για τις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρελθόν το μοντέλο του «βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω», είπε ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ
Protagon Team

Στα δίχτυα της ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων) έπεσε γνωστός/η influencer για συστηματική φοροδιαφυγή, σύμφωνα με όσα είπε σε συνέντευξή του, την Τετάρτη, στο ραδιόφωνο των «Παραπολιτικών», ο ίδιος ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής, Γιώργος Πιτσιλής.

«Η αγορά φαίνεται πως έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους ακολούθους έχει ο καθένας. Αυτό για εμάς είναι μία πληροφορία, η οποία μάς βοηθά να κάνουμε –αυτό που λέμε– έμμεση τεχνική ελέγχου», σημείωσε ο πρόεδρος της ΑΑΔΕ για τις «ταρίφες» που ισχύουν στον χώρο των social media για κάθε είδους προώθηση-πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών.

Ερωτηθείς αν οι έλεγχοι θα επεκταθούν και σε άλλους  επώνυμους influencers, ο κ. Πιτσιλής αρκέστηκε να πει ότι «όπως ελέγχουμε και άλλες κατηγορίες, θα ελέγξουμε και αυτή«, επιβεβαιώνοντας πάντως, πως ήδη «υπάρχουν υποθέσεις σε εξέλιξη».

«Δεν θέλω να εστιάσουμε σε μια κατηγορία φορολογουμένων, το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μία αγορά, η οποία γίνεται όλο και εμφανέστερη και πιο ρυθμισμένη και πλέον, αποκτούμε και εμείς πάρα πολλή πληροφορία. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό, στους ελέγχους μας, να πηγαίνουμε διαβασμένοι. Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο του “βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω”», παρατήρησε χαρακτηριστικά, για να συμπληρώσει: «Οταν χτυπάμε μία πόρτα, πρέπει να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε».