Πελάτες του καταστήματος φέρεται να ζήτησαν από τους υπευθύνους του καταστήματος να μην κινηθούν νομικά κατά της ηλικιωμένης, χωρίς πάντως να γίνει δεκτή η έκκλησή τους | YouTube
Επικαιρότητα

Παύει η δίωξη της 70χρονης που έκλεψε από σούπερ μάρκετ στο Ιλιον

Σάλος στα social media για την αυστηρή και αδιάλλακτη στάση που τήρησαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος έναντι της ηλικιωμένης, από την πρώτη στιγμή που έγινε αντιληπτή η κλοπή. «Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μη φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός», λέει γειτόνισσά της
Protagon Team

Με παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης, παύει η δίωξη εις βάρος της ηλικιωμένης γυναίκας που επιχείρησε το περασμένο Σάββατο να κλέψει τρόφιμα αξίας λίγων ευρώ από κατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ιλιον.

Από την πρώτη στιγμή που η ηλικιωμένη πιάστηκε επ’ αυτοφώρω να αφαιρεί τα τρόφιμα από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, πελάτες του καταστήματος κάλεσαν τους υπευθύνους να μη δώσουν συνέχεια στο θέμα και να μην κινηθούν νομικά εναντίον της.

Ο αρμόδιος υπάλληλος του καταστήματος ωστόσο ήταν ανυποχώρητος, λέγοντας ότι «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές» για τέτοιες περιπτώσεις.

Αλλά και οι αστυνομικοί που προσήγαγαν την 70χρονη φέρεται να είπαν στη διεύθυνση του σούπερ μάρκετ να μην προχωρήσει στη μήνυση, χωρίς και πάλι να αλλάξει κάτι.

Στη συνέχεια, γείτονες της ηλικιωμένης επικοινώνησαν με τους υπεύθυνους του σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση, αλλά η απάντηση που πήραν ήταν ότι «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».

Με το που έγινε ευρύτερα γνωστή η ιστορία της ηλικιωμένης, έκανε τον γύρο του Διαδικτύου και μέσα σε ελάχιστο χρόνο στα social media υψώθηκε κύμα συμπαράστασης στο πρόσωπό της και κατακραυγής για τη συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μίλησε στο OPEN για την ντροπή που νιώθει η 70χρονη:

«Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μην φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».

«Εγώ πήγα στο σουπερμάρκετ και τους μίλησα για την υπόθεση. Εμαθα πού μένει η γιαγιά και πήγα και τη βρήκα. Είναι κουλουριασμένη σε μία κουβέρτα και δεν μιλάει. Της είπα ψέματα ότι είμαι δικηγόρος και ότι ήρθα να τη σώσω, το λέω και ντρέπομαι. Της είπα ότι θα κάνω τα πάντα για να αποσύρει τη μήνυση το σούπερ μάρκετ. Δυστυχώς, όμως, δεν έχω κι εγώ λεφτά για να της πληρώσω δικηγόρο», ανέφερε.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα, αναφέρονται τα ακόλουθα:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».