Ηταν από τις στιγμές που έμειναν σε αυτή την 96η τελετή απονομής των Οσκαρ στο Λος Αντζελες. Σκηνοθετημένη μεν, στα όρια της επί τούτω πρόκλησης, αλλά τελικά και του αυτοσχεδιασμού, η απονομή του Οσκαρ Καλύτερης Ενδυματολογίας –που πήγε στην Χόλι Γουάντινγκτον, για την εξαιρετική δουλειά της στο «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου– ήταν ένα από τα σουξέ της βραδιάς: ο Τζον Σίνα, ηθοποιός και παλαιστής, παρουσίασε το Οσκαρ κοστουμιών γυμνός –ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, αφού για να ανοίξει τελικά τον φάκελο που κάλυπτε το επίμαχο σημείο, φόρεσε έναν χιτώνα– αιφνιδιάζοντας το κοινό και τον παρουσιαστή Τζίμι Κίμελ.
Ηταν όμως αληθινά γυμνός ο Τζον Σίνα στη σκηνή του επιβλητικού Dolby Theater, ενώπιον της αφρόκρεμας του Χόλιγουντ και με εκατοντάδες εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν την τελετή από την τηλεόραση; Οι φωτογραφίες από τα παρασκήνια φωτίζουν την αλήθεια.
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Πριν παρουσιάσει το βραβείο –και σε μια ένδειξη ότι όλο αυτό είχε σκηνοθετηθεί εκ των προτέρων– ο Τζίμι Κίμελ, υπενθύμισε στους τηλεθεατές ένα κομμάτι της ιστορίας των Οσκαρ, ότι πρόκειται για την 50ή επέτειο της «πιο τρελής στιγμής» στην ιστορία των βραβείων:
«Στα 46α βραβεία Οσκαρ, το 1974, ο Ντέιβιντ Νίβεν ήταν στη μέση της παρουσίασης της Ελίζαμπεθ Τέιλορ, όταν ένας γυμνός άνδρας, ένας streaker – έτρεξε στη σκηνή» εξήγησε ο Κίμελ, πριν προσθέσει: «Μπορείτε να φανταστείτε αν ένας γυμνός άνδρας έτρεχε στη σκηνή σήμερα;».
Οταν το πλήθος σώπασε περιμένοντας την ατάκα του παρουσιαστή, εκείνος επανέλαβε ξανά τη φράση, ακόμα πιο δυνατά: «Είπα, “μπορείτε να φανταστείτε αν ένας γυμνός άνδρας έτρεχε στη σκηνή σήμερα;” Δεν θα ήταν τρελό;». Ηταν ένα ερώτημα σωστό, το 2024 είναι πολύ πιο πουριτανικό από το 1974, όμως η συνέχεια ήταν… αποκαλυπτική.
Αμέσως μετά, ξεπρόβαλε το κεφάλι του Τζον Σίνα από την κουίντα. «Τζίμι, έλα εδώ» είπε στον παρουσιαστή με τον τελευταίο να απαντά: «Δεν μπορώ να έρθω εκεί, κάνε τη δουλειά σου. Με συγχωρείτε για ένα λεπτό. Τι συμβαίνει; Υποτίθεται ότι πρέπει να έρθεις στη σκηνή».
Ο Σίνα τότε τον ενημέρωσε ότι «άλλαξε γνώμη» για το κομμάτι του streaker προς απογοήτευση του Τζίμι Κίμελ και υποστήριξε ότι «δεν αισθανόταν καλά» που θα εμφανιζόταν γυμνός σε μια «τέτοια λαμπερή εκδήλωση».
«Ειλικρινά, θα έπρεπε να νιώθεις ντροπή αυτή τη στιγμή που προτείνεις μια τόσο κακόγουστη ιδέα», αστειεύτηκε πριν πει στον παρουσιαστή ότι «το ανδρικό σώμα δεν είναι αστείο».
Απορρίπτοντας τον ισχυρισμό του Κίμελ ότι θα έπρεπε να νιώθει άνετα με το στριπτίζ, καθώς στην άλλη του δουλειά, ως παλαιστής, αγωνίζεται επί της ουσίας γυμνός, ο Σίνα απάντησε: «Φίλε, δεν παλεύω γυμνός, παλεύω φορώντας σορτς».
«Τα σορτς είναι χειρότερα από το γυμνό!» αναφώνησε ο Κίμελ, προσθέτοντας: «Έλα τώρα. Πραγματικά δεν θα το κάνεις αυτό; Ωραία, τότε δώσε απλά το βραβείο. Θεέ μου, είσαι ο χειρότερος».
Ο Σίνα ανέβηκε τελικά στη σκηνή γυμνός, φορώντας μόνο ένα ζευγάρι παντόφλες Birkenstock και κρατώντας έναν μεγάλο φάκελο που περιείχε το όνομα του φετινού νικητή, μπροστά από τα επίμαχα σημεία.
«Τα κοστούμια… είναι τόσο σημαντικά. Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που υπάρχει» είπε ο ηθοποιός παρουσιάζοντας τους φετινούς υποψήφιους με σοβαρό ύφος. «Δεν μπορώ να ανοίξω τον φάκελο» πρόσθεσε.
Το «πρόβλημα» λύθηκε: αφού τα φώτα έσβησαν για να προβληθούν στην οθόνη οι υποψήφιοι για το Οσκαρ Κοστουμιών, η σκηνή φωτίστηκε εκ νέου για να αποκαλύψει τον Σίνα, με… ρούχα.
Τι είχε συμβεί όμως στην πραγματικότητα; Πόσο γυμνός ήταν ο… γυμνός και ντροπαλός Τζον Σίνα; Φωτογραφίες από τα παρασκήνια του Dolby Theater αποκάλυψαν την αλήθεια: ο 46χρονος παλαιστής-ηθοποιός φορούσε ειδικά επιθέματα, καλύπτοντας τα οπίσθιά του και τα γεννητικά του όργανα, για παν ενδεχόμενο.