Από αριστερά προς τα δεξιά: Κέισι Αφλεκ, Ματ Ντέιμον, Μισέλ Γουίλιαμς, Μπάζι Φίλιπς, Σάλμα Χάγιεκ, Μπεν Αφλεκ, και Μέριλ Στριπ με ανοιχτό το στόμα τη στιγμή της μεγάλης γκάφας | Al Seib / Los Angeles Times
Επικαιρότητα

Η γκάφα των Οσκαρ με τα μάτια των σταρ του Χόλιγουντ

Την ώρα που οι περισσότεροι είχαν στραμμένη την προσοχή τους στη σκηνή, ο φωτογράφος των Los Angeles Times Αλ Σαΐμπ «αιχμαλώτισε» τα έκπληκτα πρόσωπα των ηθοποιών που κάθονταν στις πρώτες σειρές
Protagon Team

Μέχρι και την περασμένη Κυριακή, η πιο πολυσυζητημένη φωτογραφία των Οσκαρ, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις τελετές των τελευταίων χρόνων, ήταν η περίφημη σέλφι της Ελεν Ντε Τζενέρις, που κατάφερε να «ρίξει» το twitter τον Μάρτιο του 2014, περιλαμβάνοντας σε ένα κάδρο τον Μπράντλεϊ Κούπερ, την Τζένιφερ Λόρενς, τη Μέριλ Στριπ, τη Τζούλια Ρόμπερτς, τη Λουπίτα Νιόνγκο, τον Κέβιν Σπέισι, τον Μπράντ Πιτ και την Αντζελίνα Τζολί.

Η οικοδέσποινα της 86ης τελετής απονομής των βραβείων Οσκαρ, Ελεν Ντε Τζενέρις, κατάφερε να «ρίξει» το twitter με την παραπάνω σέλφι και να κάνει το πιο δημοφιλές tweet όλων των εποχών

Μέχρι την περασμένη Κυριακή…

Το φιάσκο με την ανακοίνωση εφέτος του λάθος φιλμ ως νικητή του Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας –ο Γουόρεν Μπίτι και η Φέι Ντάναγουεϊ είχαν λάθος φάκελο και διάβασαν «La La Land» ενώ στην πραγματικότητα νικητής ήταν το «Moonlight»– προσέφερε ιστορικές στιγμές για τους φωτογράφους. Οχι μόνο επί σκηνής, με το μικρό χάος που προκλήθηκε, αλλά και στο κοινό του Dolby Theater, με τα έκπληκτα πρόσωπα στις πρώτες σειρές.

Την πιο απολαυστική φωτογραφία από τις αντιδράσεις τους εξασφάλισε εν αγνοία του ο φωτογράφος των Los Angeles Times, Αλ Σαϊμπ, αποτυπώνοντας την έκπληξη στα πρόσωπα του Ματ Ντέιμον, της Μέριλ Στριπ, της Μισέλ Γουίλιαμς, του Ντουέιν Τζόνσον, του Μπεν Αφλεκ, της Σάλμα Χάγιεκ… και τόσων ακόμα.

H φωτογραφία τραβήχτηκε σε μία στιγμή. «Ποτέ δεν ξέρεις τη σημασία μιας φωτογραφίας, παρά μόνο όταν ολοκληρωθεί το γεγονός», δήλωσε ο ίδιος.

Ο Μπεν Αφλεκ στρέφεται απορημένος προς τη μεριά του αδελφού του, Κέισι, ενώ η Μέριλ Στριπ καρφώνει τα μάτια της στη σκηνή. Παρομοίως και ο Ντουέιν Τζόνσον πίσω της και η Σάλμα Χάγιεκ

Ο Σαΐμπ φωτογραφίζει τα Οσκαρ τα τελευταία 30 χρόνια και έτσι είχε το πλεονέκτημα να βρίσκεται στη δεξιά πλευρά της σκηνής.

Από εκεί βγαίνουν συνήθως οι παρουσιαστές, ενώ στο ίδιο σημείο βρίσκονται και οι περισσότερες έξοδοι, επομένως κάθε φωτογράφος που στέκεται σε αυτή την πλευρά έχει μια πολύ καλή άποψη για όσα συμβαίνουν στη μεγάλη αίθουσα.

Τη στιγμή της ανακοίνωσης έστρεψε τον φακό του προς το κοινό και όχι προς τη σκηνή, καθώς ήθελε να αποτυπώσει τις αντιδράσεις των αστέρων στις πρώτες θέσεις. Και τα κατάφερε. Μόνο που δεν γνώριζε ότι το φιάσκο των φετινών Οσκαρ θα απογείωνε τη συζήτηση γύρω από τη φωτογραφία του.

Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε ξανά και ξανά στα social media, ενώ πολλοί απολαμβάνουν να απομονώνουν τις αυθόρμητες αντιδράσεις των ηθοποιών τη στιγμή που ακούγεται η φράση «το Οσκαρ πάει στο… “La La Land”».