Το λογότυπο του Threads όπως εμφανίζεται στο App Store –ανταγωνιστικό του Twitter | REUTERS/Dado Ruvic/Illustration
Επικαιρότητα

Ο Ζάκερμπεργκ έφτιαξε το δικό του Twitter

Στις 6 Ιουλίου κάνει ντεμπούτο η νέα πλατφόρμα της Metα, η οποία σχεδιάστηκε ως ανταγωνιστική του μέσου του Ελον Μασκ και πλέον αποτελεί ένα πραγματικό πεδίο σύγκρουσης για τον τελευταίο με το αφεντικό του Facebook
Protagon Team

Ανάμεσα στον καταιγισμό των αναρτήσεων που κάνει στα social media ο βαθύπλουτος και εκκεντρικός ιδιοκτήτης του Τwitter, Ελον Μασκ, ήταν και μια πριν από λίγες μέρες στην οποία καλούσε τον δημιουργό του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε μια μονομαχία μέσα σε κλουβί με τον τελευταίο να απαντά άμεσα: «πες μου πού».

Οπως ήταν ευνόητο το πιθανώς αρχικά αστείο ανάμεσα στους δύο μεγιστάνες των νέων μέσων, που σημειωτέον έχουν κάποιου επιπέδου γνώσεις πολεμικών τεχνών, πήρε τεράστιες διαστάσεις, σε βαθμό που τα επιτελεία τους άρχισαν να αναζητούν το μέρος που θα γίνει αυτή η αναμέτρηση βάζοντας στο παιχνίδι ακόμη και το Κολοσσαίο της Ρώμης!

Ομως η πραγματική και χωρίς αστεία αναμέτρηση ανάμεσα στον Ζάκερμπεργκ και τον Μασκ ξεκινά όπως όλα δείχνουν την 6 Ιουλίου με την εμφάνιση της νέας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης της Metα, της μητρικής εταιρείας των Facebook, Instagram και WhatsApp.

Η νέα πλατφόρμα που ονομάζεται «Threads» εμφανίστηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple, το App Store, και όσοι επιθυμούν θα μπορούν να την χρησιμοποιούν από αύριο Πέμπτη.

Όπως ανέφερε το BBC, πρόκειται για μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στα πρότυπα του Twitter και θα είναι συνδεδεμένη με το Instagram δηλαδή ένας χρήστης του Instagram θα μπορεί με το ίδιο όνομα χρήστη να χρησιμοποιεί και το Threads και να ακολουθεί τους ίδιους λογαριασμούς στη νέα πλατφόρμα που ακολουθεί και στο Instagram.

Σύμφωνα με την Metα, το Threads είναι «μια εφαρμογή επικοινωνίας βασισμένη στο γραπτά μηνύματα». Αλλωστε και το όνομα της νέας πλατφόρμας είναι… δανεισμένο από τον κόσμο του Twitter αφού «νήματα» (threads) είναι το όνομα της ακολουθίας μηνυμάτων και αρχείων (φωτογραφίες κ.α.) που δημιουργεί ένας χρήστης του Twitter.

«Το Threads είναι το σημείο όπου οι κοινότητες συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα μέχρι αυτά που θα είναι θέμα μεγάλου ενδιαφέροντος αύριο» αναφέρει η περιγραφή στο App Store.

Ουσιαστικά ο Ζάκερμπεργκ είδε ένα κενό στο σύμπαν των social media. Η εξαγορά του Twitter από τον Ελον Μασκ δημιούργησε δυσφορία στους χρήστες του συγκεκριμένου μέσου και ο νέος ιδιοκτήτης δεν βοήθησε με τις καινοτομίες που εισήγαγε. Ετσι, το αφεντικό του Facebook και του Instagram έκρινε ότι αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει να παρουσιάσει μια εναλλακτική στο Twitter πλατφόρμα, προσπαθώντας να βρει νέα πελατεία.

Δεδομένης της τεχνογνωσίας αλλά και την ισχύος της Metα στη βιομηχανία των social media, το Threads προβάλλει ως η πιο σοβαρή μέχρι στιγμής απειλή για το Twitter (πέρα από τον ίδιο τον Μασκ) και μένει να δούμε τον τρόπο λειτουργίας της νέας πλατφόρμας και την αποδοχή που θα έχει στους χρήστες του Διαδικτύου.