Το είχαμε εγκαίρως προβλέψει (για του λόγου το αληθές, δείτε κάτω το text): Mετά την ανάποδη κολοτούμπα του ΚΑΣ (Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου) που έδωσε τελικά -κατόπιν ισχυρών κυβερνητικών πιέσεων– το πολυπόθητο «ναι» στα γυρίσματα της «Μικρής Τυμπανίστριας» του BBC στο Σούνιο, ο Αλέξης Τσίπρας δεν θα άφηνε την ευκαιρία να πάει χαμένη…
Το σποτάκι με Τζον Λε Καρέ, «Μικρή Τυμπανίστρια», (τον σκηνοθέτη της μίνι σειράς) Παρκ Τσαν – Γουκ, (τον πρωταγωνιστή) Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ και τον Αλέξη Τσίπρα να λέει «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη», ήταν ακλόνητο φαβορί! Και οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν!
Το νέο σποτάκι της επικοινωνιακής ομάδας του Πρωθυπουργού (δείτε πιο κάτω στο άρθρο) είχε όλους τους παραπάνω και κάποιους ακόμα. Δεν ήταν τυχαία άλλωστε η παρουσία της επικοινωνιολόγου -και εκ των στενών συνεργατών του κ. Τσίπρα- Ζωής Χαλιδιά στο Σούνιο την ημέρα των γυρισμάτων της σειράς…
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η κυρία Χαλιδιά είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από όλα τα ευρηματικά σποτάκια για την προβολή του κυβερνητικού έργου που με τόσο ζήλο κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα το Μαξίμου.
- Δείτε ακόμα: Οταν ο Τζον Λε Καρέ «επισκέφθηκε» το Σούνιο
Βασικός πρωταγωνιστής του νέου σποτ, δίπλα στον Παρκ Τσαν – Γουκ και τους πρωταγωνιστές της σειράς του BBC, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, που η αλήθεια είναι ότι είχε χαθεί από το προσκήνιο μετά το άδοξο τέλος του πρώτου διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες. Oπωσδήποτε δεν θα μπορούσε να λείπει και ο καθ΄ύλην αρμόδιος υπουργός Νίκος Παππάς.
«Με τη θεσμική ρύθμιση του καθεστώτος ενίσχυσης της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα, με την παροχή επενδυτικού κινήτρου, εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για τη χώρα μας», γράφει το σύντομο κειμενάκι που συνοδεύει το βίντεο.
«Κάνουμε πράξη αυτό που θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί εδώ και χρόνια, αυτό που ζητούσαν παραγωγοί, σκηνοθέτες, ηθοποιοί. Μετατρέπουμε την Ελλάδα σε μια χώρα φιλική προς την παραγωγή έργων, την αναβαθμίζουμε σε ισχυρό παίκτη για την προσέλκυση, με διαφάνεια και αντικειμενικότητα, μεγάλων -διεθνών και εγχώριων- επενδύσεων από τον οπτικοακουστικό τομέα», τονίζεται, αφού βέβαια τράβηξαν και λίγο το αφτάκι του ΚΑΣ που σε πρώτη φάση είχε κλείσει την πόρτα του ναού του Ποσειδώνα στην διεθνή παραγωγή του BBC.