Η πανέμορφη Μύκονος από ψηλά | Richard Martin/Flick
Επικαιρότητα

Ο τελικός του Champions League σαλπάρει για Mύκονο

Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργούν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για να γιορτάσουν τον τελικό του UEFA Champions League
Protagon Team

Φανταστείτε ένα κρουαζιερόπλοιο να σκίζει τα νερά του Αιγαίου για να καταλήξει στο πανέμορφο νησί των ανέμων, τη Μύκονο. Και όλα αυτά ενώ οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν από τις τηλεοράσεις του πλοίου, τον σημαντικό ποδοσφαιρικό αγώνα της χρονιάς: τον τελικό του Champions League. Πώς γίνεται αυτό; Με μία πρωτοβουλία της Heineken.

Συγκεκριμένα, η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Μύκονο τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League. Με την πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης, από φέτος και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλον τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

Το στάδιο Millennium που θα φιλοξενήσει τον τελικό του Champions League

Το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο Νησί των Ανέμων. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές, τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.

Ο κύριος Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομαι τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».

Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος υπογράμμισε ότι τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου κάνουν πρωταθλητισμό στον τουρισμό και δεν είναι τυχαίο που μια τέτοια δράση θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα και στη Μύκονο προσθέτοντας ότι θα παρασχεθεί κάθε βοήθεια προς την ομαλή διεξεγαγωγή της δράσης. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κούκας σημείωσε ότι η Μύκονος θα προβάλλει τη θετική εικόνα της χώρας, ενώ από την πλευρά του ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος από το ΔΣ του ΣΕΤΕ τόνισε ότι οι 500 επισκέπτες που θα φιλοξενηθούν στο Heineken Champions Voyage θα είναι και πρεσβευτές της χώρας στο εξωτερικό.