Στο Ρίο όλα είναι έτοιμα για την κορυφαία αθλητική διοργάνωση και, παρά τις ανησυχίες για τον ιό Ζίκα, ο κόσμος αδημονεί. Σε αυτό το πνεύμα, ο γαλλικός οίκος πολυτελείας Louis Vuitton, έκανε μια κίνηση ματ, όσον αφορά το μάρκετινγκ. Παρουσίασε τη συλλογή cruise 2016 στο αρχιτεκτονικό σύμβολο της χώρας, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, του μεγαλύτερου βραζιλιάνου αρχιτέκτονα του 20ού αιώνα Οσκαρ Νιμάγερ.
Ο Νικολά Γκεσιέρ, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Louis Vuitton, στη συλλογή αυτή, απέτινε φόρο τιμής στη Βραζιλία. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ του είχαν αναφορές στον αθλητισμό και στη σύγχρονη τέχνη της Βραζιλίας. Οσον αφορά τον αθλητισμό, εμπνεύστηκε από το ποδόσφαιρο και το kite surfing, δύο σπορ συνώνυμα της χώρας. Οσον αφορά την τέχνη, οι εικαστικοί που τον επηρέασαν είναι ο Ελιο Οϊτίσικα (στα φορέματα Kite) και ο Αλντεμίρ Μάρτινς (στα ποδοσφαιρικά μοτίβα).
Οπως καταλαβαίνετε και βλέπετε και στις φωτογραφίες, η συλλογή cruise 2016 του οίκου Louis Vuitton απευθύνεται σε νέα κορίτσια. «Προσπάθησα να ικανοποιήσω τις δύο μεγαλύτερες εμμονές της εποχής μας», δήλωσε ο Γκεσκιέρ «τη σοφιστικέ μόδα και την casual αθλητική μόδα». Και το πέτυχε.
Στην επίδειξη οι καλεσμένοι ήταν 514 – από την εθνική σταρ της Γαλλίας Κατρίν Ντενέβ (η οποία δεν μπορεί να φορέσει κανένα από τα ρούχα της κολεξιόν) ως τη βραβευμένη με Οσκαρ σουηδή ηθοποιό Αλίσια Βικάντερ και τον γιο του Γουίλ Σμιθ, Ζέιντεν, ο οποίος έχει φωτογραφηθεί και ως μοντέλο για τον Louis Vuitton (με γυναικεία ρούχα).
Οσο για την επιλογή του κτηρίου, είναι η δεύτερη φορά που ο οίκος επιλέγει ένα μοντέρνο κάπως διαστημικό αρχιτεκτόνημα – πέρσι είχε παρουσιάσει την κολεξιόν του στο σπίτι του αμερικανού παρουσιαστή και ηθοποιού Μπομπ Χόουπ, το οποίο είναι σχεδιασμένο από τον αμερικανό αρχιτέκτονα Τζον Λάουτνερ. Η επιλογή τέτοιων χώρων γίνεται για να τονιστεί το σχεδιαστικό στιλ του Νικολά Γκεσκιέρ, το οποίο χαρακτηρίζεται ως «high tech space».
Και ο οίκος, γι’ αυτή την ιστορία πλήρωσε πολλά… Οι εργαζόμενοι που ασχολήθηκαν με την επίδειξη ήταν περί τους 300 ενώ σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Louis Vuitton, τον Μάικλ Μπερκ, καταβλήθηκαν τουλάχιστον 5.000 εργατοώρες για όλη αυτή την υπερπαραγωγή. Από την άλλη, η ανταπόκριση μάλλον άξιζε τον κόπο και το χρήμα… Αν μη τι άλλο στο Instagram οι αναρτήσεις με το #LVCruise ξεπέρασαν τις 10.000!