Τη νέα εταιρική ταυτότητα της Παγκρήτιας Τράπεζας παρουσίασε σε επιχειρηματίες-πελάτες η διοίκηση της Τράπεζας, σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο.
Κατά την ομιλία του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Νίκος Μυρτάκης, σημείωσε ότι η Παγκρήτια Τράπεζα, έπειτα από 25 χρόνια λειτουργίας, ξεκινά μια νέα δυναμική πορεία, με στόχο τη μετεξέλιξή της σ΄ ένα σύγχρονο λειτουργικό και με αναπτυξιακή προοπτική πιστωτικό ίδρυμα.
Ήδη, τόνισε, έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο, αλλά εφικτό, επιχειρηματικό σχέδιο που προβλέπει, μεταξύ άλλων, σημαντική αύξηση της κερδοφορίας τα επόμενα χρόνια, αύξηση των καταθέσεων και εξυγίανση του χαρτοφυλακίου με δραστική μείωση των NPLs, με σκοπό την απελευθέρωση πόρων που θα διοχετευθούν στην πραγματική οικονομία.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lyktos Participations, στρατηγικού επενδυτή της Παγκρήτιας, Μιχάλης Σάλλας.
Η νέα εταιρική ταυτότητα
Βασικό στοιχείο της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας είναι (κάτω) το νέο λογότυπο, η σπείρα, ένα σύμβολο εμπνευσμένο από τον Μινωικό Πολιτισμό που ταυτίζεται απόλυτα με τις αρχές και τις αξίες της Τράπεζας.
Σχεδιαστικά οι τρεις συνεχόμενες σπείρες του νέου λογοτύπου, αποτυπωμένες στα χρώματα της γης του Μίνωα, καταγράφουν τη διαρκή κίνηση και την ευελιξία, ενώ η υπογράμμισή τους αντανακλά την αποφασιστικότητα της Τράπεζας να στηρίξει κάθε προσπάθεια εξέλιξης και ανάπτυξης. «Στήριγμα σε έναν κόσμο που αλλάζει», είναι το νέο σύνθημα στο οποίο εστιάζει το λογότυπο και το οποίο θα συνοδεύει στο εξής το όραμα, την καθημερινή λειτουργία και τη φιλοσοφία της Τράπεζας στη συνεργασία της με τις επιχειρήσεις, τους ιδιώτες, τους αγρότες και τα νοικοκυριά.
Έναρξη μιας νέας εποχής
Η Παγκρήτια Τράπεζα υλοποιεί σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης επενδύοντας σε τεχνολογικό εξοπλισμό, σε συστήματα και εφαρμογές, ενώ αναμορφώνει την οργανωτική της δομή σύμφωνα με τις αρχές της σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης.
Ταυτόχρονα, διευρύνει και βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες των πελατών της, όπως αυτές διαμορφώνονται από τις απαιτήσεις της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό δημιουργεί διεύθυνση διαχείρισης διαθεσίμων (Treasury), νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής ebanking και mobile banking, νέα ιστοσελίδα και εξελιγμένα πελατοκεντρικά συστήματα.
Στην ευρύτερη αλλαγή της εταιρικής εικόνας εντάσσεται και η δημιουργία νέου πρότυπου καταστήματος που λειτουργεί εδώ και λίγες μέρες στο κέντρο της Αθήνας, στην Πλατεία Συνάγματος, με έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία και στόχο τη σταδιακή εξοικείωση του πελάτη με τα σύγχρονα κανάλια τραπεζικής εμπειρίας.