OTE Group-Harvard: Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ και η Chief Officer Ανθρώπινου Δυναμικού Ομίλου ΟΤΕ, κυρία Ελενα Παπαδοπούλου με την ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του Harvard Business School | Ομιλος ΟΤΕ
Επικαιρότητα

Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Harvard Business School στον Oμιλο ΟΤΕ

Ως επίσημος συνεργάτης του κορυφαίου πανεπιστημίου των Η.Π.Α., ο Ομιλος ΟΤΕ υποδέχθηκε ομάδα φοιτητών M.B.A. που εργάστηκε σε project για το payzy by COSMOTE
Protagon Team

Ομάδα πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard Business School φιλοξένησε, για μια ακόμη χρονιά, στην Αθήνα ο Ομιλος ΟΤΕ, ως επίσημος FIELD Global Partner του κορυφαίου Πανεπιστημίου.

Στο πλαίσιο του υποχρεωτικού κύκλου μαθημάτων, με τίτλο «FIELD Global Immersion», οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε project για την ανάπτυξη του payzy by COSMOTE, παρουσιάζοντας τις ιδέες τους στη διοικητική ομάδα του Ομίλου.

«Στον Ομιλο ΟΤΕ στηρίζουμε διαχρονικά τη διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την επιχειρηματικότητα. Στο πλαίσιο αυτό, υποδεχθήκαμε μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Harvard, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την εταιρεία και να συμμετάσχουν σε ένα απαιτητικό project.

Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, είδαμε νέους ανθρώπους, με ταλέντο και όρεξη, να εργάζονται και να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε πραγματικές συνθήκες, παρουσιάζοντας τις ενδιαφέρουσες προτάσεις τους. Είμαστε υπερήφανοι που ο Ομιλος ΟΤΕ, ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας της χώρας, αποτελεί πόλο έλξης για κορυφαία Πανεπιστημιακά Ιδρύματα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Η συνεργασία του HR του Ομίλου ΟΤΕ και του payzy by COSMOTE με την ομάδα του Harvard ξεκίνησε πριν την άφιξή της στην Ελλάδα. Το Μάρτιο, οι έξι μεταπτυχιακοί φοιτητές πραγματοποίησαν έρευνα αγοράς των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητού στις Η.Π.Α., εντοπίζοντας βέλτιστες πρακτικές και ευκαιρίες εξέλιξης της εφαρμογής.

Στην Ελλάδα βρέθηκαν το διάστημα 8-15 Μαΐου, οπότε και διεξήγαγαν έρευνες σε καταναλωτές στην περιοχή της Αθήνας, αλλά και στη βάση των 110.000 χρηστών του payzy by COSMOTE. Στη συνέχεια προχώρησαν σε ανάλυση δεδομένων και μελέτη του ανταγωνισμού, παρουσιάζοντας τις τελικές προτάσεις τους για τον σχεδιασμό και τη στρατηγική marketing της υπηρεσίας.

Σκοπός αυτής της πολύπλευρης εμπειρίας είναι να δοθεί στους φοιτητές η ευκαιρία να διεξάγουν πραγματική έρευνα σε ένα άγνωστο περιβάλλον. Ο κύκλος μαθημάτων FIELD Global Immersion είναι σχεδιασμένος για να ενισχύσει και να αναπτύξει την αντίληψη των φοιτητών για το παγκόσμιο περιβάλλον – την ικανότητά τους, δηλαδή, να διαχειρίζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά σε διαφορετικούς πολιτισμούς και επιχειρηματικά περιβάλλοντα.

Στο πλαίσιο αυτό, το Harvard Business School στέλνει 1030 μεταπτυχιακούς φοιτητές Μ.Β.Α. σε όλον κόσμο, ώστε να δουλέψουν σε real business cases. Ο Ομιλος ΟΤΕ είναι ένας από τους 150 συνεργάτες του προγράμματος, σε 15 χώρες παγκοσμίως.