Επικαιρότητα

Μετά τη «φάκα» της ΑΑΔΕ και τις «καμπάνες» η H&M επικαλείται… τεχνικό πρόβλημα

Επιβεβαιώνοντας το κλείσιμο ακόμη τεσσάρων καταστημάτων της -μετά από αυτό του Συντάγματος- για φορολογικές παραβάσεις, η γνωστή αλυσίδα ρούχων μιλά για τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα «που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ»
Protagon Team

Εχοντας δει τους ελεγκτές της ΑΑΔΕ να σφραγίζουν συνολικά πέντε καταστήματα της για φορολογικές παραβάσεις (συστηματική μη διαβίβαση χιλιάδων αποδείξεων και μη απόδοση ΦΠΑ εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ), η γνωστή αλυσίδα ρούχων H&M εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αποδίδει το όλο θέμα σε… τεχνικό πρόβλημα.

Το εν λόγω τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα των καταστημάτων «επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ, διευκρινίζεται στην ανακοίνωση της H&M που αναλυτικά έχει ως εξής:

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, από χθες τέσσερα καταστήματά μας στον Βόλο, την Καλαμάτα, τη Ρόδο και τη Γλυφάδα παραμένουν κλειστά για 48 ώρες, έως τις 22 Ιουνίου, σε συνέχεια των ελέγχων από τις Eλληνικές Φορολογικές Αρχές.

Αυτό ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας, που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό, εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα.

Για εμάς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακολουθούμε και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους Νόμους και τους φορολογικούς κανονισμούς σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε στη διάθεση των Ελληνικών Φορολογικών Αρχών, σεβόμενοι απόλυτα τον θεσμικό τους ρόλο.