Ολοι και περισσότεροι έφηβοι κλείνονται με τη θέλησή τους βραδιάτικα σε μεγάλα καταστήματα, προκειμένου να ζήσουν μια viral εμπειρία |
Επικαιρότητα

«Μαμά, απόψε θα κοιμηθώ στα McDonald’s»

Η νέα ιντερνετική μόδα, που έγινε ήδη viral, λέγεται «24-hour overnight challenge» και προκαλεί εφήβους να τρυπώσουν στα κρυφά σε πολυκαταστήματα και να κοιμηθούν εκεί, χωρίς να τους ανακαλύψει κανείς - εκτός φυσικά από τους φίλους τους στα social media
Protagon Team

Αν κάποιο βράδυ δεν επιστρέψουν τα παιδιά σας στο σπίτι, προτού τρομοκρατηθείτε, τσεκάρετε πρώτα τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media. Μπορεί απλώς να αποφάσισαν να πάρουν μέρος στη νέα ιντερνετική μόδα, που προκαλεί τους εφήβους να μπουν κρυφά σε καταστήματα γνωστών αλυσίδων, όπως είναι τα ΙΚΕΑ και τα McDonald’s, και να καταφέρουν να διανυκτερεύσουν εκεί χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανείς.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να πάνε σε ένα πολυκατάστημα ή φαστφουντάδικο λίγο προτού κλείσει και να βρουν μια τόσο καλή κρυψώνα ώστε να μην καταφέρουν να τους ξετρυπώσουν οι υπεύθυνοι του μαγαζιού.

Εχουμε λοιπόν τρελαμένους εφήβους που αυτή την εποχή κρύβονται πίσω από ράφια με προϊόντα, στην γκαρνταρόμπα των ΙΚΕΑ, σε δωμάτια που γράφουν απέξω «Μόνο για το προσωπικό», σε τουαλέτες. Παράλληλα, ανεβάζουν φωτογραφίες με τους ίδιους να ποζάρουν στα μυστικά σημεία και η νύχτα περνά μετρώντας likes, σε περίπτωση που δεν τους παίρνει ο ύπνος.

Αυτή η viral συνήθεια, όμως, φαίνεται ότι δεν συγκινεί τους υπευθύνους των καταστημάτων.

Οπως τονίζουν με δημοσιεύματά τους η Wall Street Journal και άλλα sites, «οι νεαροί καταπατητές ρισκάρουν με αυτόν τον τρόπο να τους απαγορευθεί διά παντός η είσοδος στα συγκεκριμένα μαγαζιά, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν και πιο σοβαρές κατηγορίες, όπως καταπάτηση ιδιωτικής περιουσίας».

Σε λίγο, όπως τόσες και τόσες μόδες του Διαδικτύου, θα κάνει και αυτή τον κύκλο της και θα εξαφανιστεί, δίνοντας στη θέση της σε κάτι καινούργιο.