«Πριν από μερικά χρόνια [oι Γάλλοι] ανακάλυψαν την Πάτμο και την Πάρο, τώρα μπορούν να γνωρίσουν την Σκιάθο και τις μικρές Κυκλάδες», λέει στη γαλλική εφημερίδα ο υπουργός Τουρισμού | AFP/Louisa GOULIAMAKI
Επικαιρότητα

Κικίλιας στη Figaro: Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές των γάλλων τουριστών

«Οι γάλλοι τουρίστες λειτουργούν σε πολλές περιπτώσεις ως εξερευνητές και αναζητούν και νέους πέρα από τους δημοφιλείς προορισμούς», σημειώνει στις δηλώσεις του στη γαλλική εφημερίδα ο υπουργός Τουρισμού
Protagon Team

«Παρά πολλοί Έλληνες εγκατέλειψαν την πρωτεύουσα, αλλά η Ακρόπολη είναι γεμάτη από τουρίστες», είναι η εικόνα που περιγράφει η γαλλική εφημερίδα Le Figaro, η οποία φιλοξενεί δηλώσεις του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, για το ενθαρρυντικό ξεκίνημα του φετινού τουρισμού και την προσέλκυση ακόμα μεγαλύτερου αριθμού γάλλων τουριστών.

«Φέτος με αυξημένο πολύ τον αριθμό των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων προς περισσότερους ελληνικούς προορισμούς θεωρούμε ότι η χώρα μας θα ανήκει στις πρώτες τους επιλογές. Και τα μέχρι σήμερα στοιχεία μας δείχνουν σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος», σημειώνει ο κ. Κικίλιας, υπογραμμίζοντας ότι «οι γάλλοι τουρίστες λειτουργούν σε πολλές περιπτώσεις ως εξερευνητές και αναζητούν και νέους πέρα από τους δημοφιλείς προορισμούς».

«Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψαν την Πάτμο και την Πάρο, τώρα μπορούν να γνωρίσουν την Σκιάθο και τις μικρές Κυκλάδες ενώ η ηπειρωτική Ελλάδα, η Πελοπόννησος η Ήπειρος, η Μακεδονία εντάσσονται στα πλάνα τους. Και αυτό είναι κάτι που μας γεμίζει με ικανοποίηση», λέει στην γαλλική εφημερίδα ο κ. Κικίλιας.

Περισσότερα από 700 σχολικά γκρουπ πέρασαν από εδώ τις τελευταίες εβδομάδες και πάνω από έξι κρουαζιερόπλοια την ημέρα από τον Πειραιά, με δύο επισκέψεις σε Παρθενώνα και Ακρόπολη, σημειώνεται ενδεικτικά στο δημοσίευμα της Figaro.

H γαλλική εφημερίδα φιλοξενεί δηλώσεις και του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) Αλέξανδρου Βασιλικού ο οποίος τονίζει ότι “η Ελλάδα κέρδισε σε αξιοπιστία μέσα από την πολύ καλή αντιμετώπιση της πανδημίας και πλέον αίρονται σημαντικά εμπόδια όσον αφορά τα ταξίδια”.

Ο υπουργός Τουρισμού παρόλα αυτά είναι συγκρατημένος, παρακολουθεί την εξέλιξη των στοιχείων παγκοσμίως, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, και ακολουθεί μια συνολική στρατηγική επικοινωνίας του brand Ελλάδα με πολλές ποιοτικές επιλογές.