Ο,τι δεν κατάφερε ο πατέρας του, Χάρι με λαμπρή καριέρα στο WRC (θα τον θυμούνται οι παλιοί λάτρεις του Ακρόπολις) και μάλιστα απέναντι σε οδηγούς όπως ο Σόλμπεργκ, ο Μάκινεν, ο Γκρόνχολμ, ο (πατήρ) Σάινθ και ο αείμνηστος Κόλιν ΜακΡέι, το κατάφερε και μάλιστα με την πρώτη του συμμετοχή ο Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος έγινε ο νεότερος νικητής στην Ιστορία που ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.
Ο 20χρονος Φινλανδός οδήγησε με πειστικό τρόπο το Toyota Yaris WRC, αναδείχθηκε νικητής σε 8 από τις 15 ειδικές διαδρομές και δεν άφησε την παραμικρή αμφιβολία για το μέλλον του. «Ηταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο και ένα πολύ απαιτητικό ράλι. Νιώθω καλά για το αποτέλεσμα. Οταν ξεκίνησε η Power Stage, είχα την αίσθηση πως ελαστικά και όλα τα άλλα δούλευαν σωστά, οπότε πίεσα για να πάρω τους επιπλέον βαθμούς. Το Ράλλυ Φινλανδίας θα είναι πολύ δύσκολο φέτος, το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Θα δώσουμε καλές μάχες με τα Hyundai», δήλωσε μετά τον τερματισμό το νέο μέλος του κλαμπ των «Ιπτάμενων Φινλανδών».
Επειτα από έναν εξίσου συναρπαστικό αγώνα, ο Οτ Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC) εξασφάλισε τη δεύτερη θέση, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Αποφασιστικής σημασίας, στην περίπτωσή του, αποδείχθηκε η σωστή επιλογή ελαστικών, που του προσέφερε πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων διεκδικητών της νίκης.
Στον καιρό που δεν θύμιζε τα παλιά Ακρόπολις στάθηκε ο Σεμπαστιάν Οζιέ ο οποίος επέλεξε να αφήσει τους δύο πρωτοπόρους στην ησυχία τους και να αρκεστεί στην πολύτιμη από πλευράς παγκόσμιας κατάταξης, τρίτη θέση. «Ευχαριστήθηκα την επιστροφή μου στην Ελλάδα. Δεν ήταν ένα τυπικό Ακρόπολις, αφού είχε κρύο και υγρασία, αλλά είμαι χαρούμενος. Εκανα ένα μεγάλο βήμα για το Πρωτάθλημα, αύξησα τη διαφορά. Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα και νιώθω εξουθενωμένος. Χαίρομαι που τελείωσε. Ηταν ξεκάθαρο το Σάββατο πως ο Κάλε και ο Ott βρίσκονταν σε διαφορετικό επίπεδο επίθεσης, και από εκείνη τη στιγμή άφησα κατά μέρους τον εγωισμό μου και αποδέχθηκα πως δεν παλεύω για τη νίκη. Επικεντρώθηκα στη μεγάλη εικόνα του Πρωταθλήματος και πιστεύω πως κάναμε έναν έξυπνο αγώνα». δήλωσε μετά τον τερματισμό ο επικεφαλής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο βασικός του αντίπαλος, Ελφιν Εβανς (Toyota Yaris WRC) περιορίστηκε στην 6η θέση (και 44 βαθμούς μακριά στην παγκόσμια κατάταξη), πίσω από τους Ντάνι Σόρδο (Hyundai i20 Coupe WRC) και Γκας Γκρίνσμιθ (Ford Fiesta WRC)
Πρώτος Ελληνας ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda Fabia ο οποίος τερμάτισε 20ός, δύο θέσεις μπροστά από τον Παναγιώτη Ρουστέμη (Citroen DS3). Μπροστά τους τερμάτισε το κυπριακό πλήρωμα Γαλαταριώτης – Ιωάννου με Volkswagen Polo GTI (19η θέση).