Η Ηρώ Μπέζου, θα μπορούσε κάλλιστα να ακολουθήσει τον εύκολο δρόμο, ως κόρη των ηθοποιών Ναταλίας Τσαλίκη και Γιάννη Μπέζου, παίζοντας εντός θεατρικής και οικογενειακής ασφάλειας, σε παραστάσεις-παραγωγές του αναγνωρισμένου και αναγνωρίσιμου πατέρα της.
Αντί γι’ αυτό, χάραξε από πολύ νωρίς τη δική της θεατρική πορεία, αποδεικνύοντας ότι το μήλο, ακόμη κι αν πέσει κάτω από τη μηλιά, μπορεί να κυλήσει και να διανύσει τη δική του, πολύ προσωπική διαδρομή.
Η τριαντάχρονη ηθοποιός που χθες Τρίτη τιμήθηκε με το βραβείο «Μελίνα Μερκούρη», κατάφερε από τα πρώτα της κιόλας θεατρικά βήματα να αποστομώσει όσους είχαν σπεύσει να πουν πως κάνει καριέρα επειδή έχει «άκρες» στον χώρο.
Μία εκ πρώτης όψεως ήρεμη δύναμη, που μεταμορφώνεται επί σκηνής σε ο,τιδήποτε την προστάζουν οι σκηνοθετικές οδηγίες και το πηγαίο της ταλέντο. Στο «Φιντανάκι» του Παντελή Χορν, που ανέβηκε στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά, ήταν για άλλη μία φορά, αξιοπρόσεκτη.
Οταν παρέλαβε το επαμειβόμενο με 3.000 ευρώ βραβείο-σωτήριο χρηματικό ποσό σε ένα επάγγελμα όπου συχνά οι αμοιβές των ηθοποιών θεωρούνται… προαιρετικές-, δεν ξέχασε να ευχαριστήσει δύο ηθοποιούς-συνοδοιπόρους της, τον Χάρη Φραγκούλη και τον Γιάννη Παπαδόπουλο, με τους οποίους έχει συνεργαστεί και εξακολουθεί να συνεργάζεται.
Παλιότερα, ένας από τους δεκάδες αδαείς τηλεοπτικούς «ρεπόρτερ» που συχνάζουν έξω από τα θέατρα μήπως και αποσπάσουν κάποια δήλωση «που θα συζητηθεί» από γνωστούς ηθοποιούς, είχε ρωτήσει τον πατέρα της: «Η παράσταση στην οποία παίζει τώρα η κόρη σας δεν πάει πολύ καλά. Πιστεύετε ότι φταίει το γεγονός ότι είναι κόρη σας;». Ο Γιάννης Μπέζος, ως όφειλε, του απάντησε καταλλήλως.
Και κάπως έτσι, η καρφίτσα της Μελίνας που κάθε χρόνο αλλάζει χέρια, βρέθηκε καρφιτσωμένη στο ρούχο της συγκεκριμένης ηθοποιού, που είχε συνυποψήφιες τις Ελλη Τρίγγου, Σίσσυ Τουμάση και Ευαγγελία Καρακατσάνη.