Εύκολη διαχείριση των κρατήσεων, αλλά και πλήρη έλεγχο των καθημερινών εργασιών των ξενοδοχείων μέσω cloud, προσφέρει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων, η νέα υπηρεσία hoteliga της COSMOTE, που είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή (Laptop, Tablet, Smartphone). Η νέα υπηρεσία έρχεται να ενισχύσει τη γκάμα ΙΤ υπηρεσιών της COSMOTE, που μέσα από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και έξυπνες λύσεις, στηρίζει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Με τη hoteliga οι ξενοδόχοι μπορούν να:
- οργανώνουν αποτελεσματικά καθημερινές εργασίες, όπως η τιμολόγηση, η έκδοση ειδικών παραστατικών, αλλά και η διαχείριση επισκευών συντήρησης των εγκαταστάσεων μίας ή και περισσότερων ξενοδοχειακών μονάδων, μέσα από το σύστημα διαχείρισης της υπηρεσίας –Property Management System (PMS).
- διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο όλες τις κρατήσεις, που προέρχονται από εξωτερικές πλατφόρμες, όπως bcom, Expedia, Airbnb κ.α., μέσω της λειτουργικότητας του Channel Manager.
- εγκαταστήσουν Μηχανή Κρατήσεων στο site του ξενοδοχείου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους για απευθείας κρατήσεις, με ασφάλεια πληρωμών και χωρίς προμήθεια.
Η υπηρεσία διατίθεται σε 3 πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες και το μέγεθος των ξενοδοχειακών μονάδων. Επίσης, διατίθενται, με έκπτωση έως 33%, 2 πακέτα All-in-One που προσφέρουν συνδυαστικά όλες τις λειτουργίες της υπηρεσίας hoteliga (σύστημα PMS, Channel Manager για έως δύο πλατφόρμες επιλογής του ξενοδόχου, μηχανή κρατήσεων για το εταιρικό site), με 12μηνη δέσμευση.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν την υπηρεσία online ή να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της COSMOTE.
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία hoteliga: εδώ.