Φωτογραφία Αρχείου | IntimeNews
Επικαιρότητα

Η Attica Group «καρφώνει» τον καπετάνιο και το πλήρωμα του Blue Ηοrizon

Πηγές της εταιρείας απαντούν σε σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τις συνθήκες της τραγωδίας, ενώ τονίζουν ότι «πέραν του πλοιάρχου, όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με το συμβάν» έπρεπε να αντιδράσουν
Protagon Team

Τις δικές της απαντήσεις στα φλέγοντα ερωτήματα γύρω από τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη στο λιμάνι του Πειραιά έδωσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου Blue Horizon, Attica Group.

Η πλοιοκτήτρια του Blue Horizon, σύμφωνα με ανακοίνωση σε μορφή ερωταπαντήσεων, καταδικάζει τις πρακτικές τόσο του καπετάνιου όσο και των άλλων μελών του πληρώματος που είχαν οπτική επαφή με τον 36χρονο και ήταν υποχρεωμένα να αντιδράσουν για να τον σώσουν.

Τα βασικά σημεία των απαντήσεων της Attica Group για την τραγωδία

Στις ερωτήσεις αν γνώριζε ο καπετάνιος τι συνέβαινε στον καταπέλτη, γιατί δεν σταμάτησε αμέσως το πλοίο και γιατί δεν ρίχτηκε σωσίβιο με σχοινί ή άλλο μέσο προκειμένου να διασωθεί, η εταιρεία απάντησε ότι «την ώρα που έδωσε την εντολή απόπλου δεν υπήρχε συμβάν στον καταπέλτη. Στη συνέχεια, αντελήφθη άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από την κάμερα της Γέφυρας. Ηταν λανθασμένες και η εκτίμηση και η απόφαση του πλοιάρχου, και μάλιστα έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την εκπαίδευση που έχει λάβει και την πάγια ναυτική πρακτική».

Συμπληρωματικά, η Attica Group στο ερώτημα «τι προβλέπουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον απόπλου του πλοίου; Τηρήθηκαν;», απάντησε: «Τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διαδικασίες της εταιρείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης προβλέπουν, πριν την απόδεση του πλοίου, το κλείσιμο όλων των εξωτερικών ανοιγμάτων, συμπεριλαμβανομένου και του καταπέλτη. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν».

Επίσης, η εταιρεία υποστήριξε ότι «πέραν του πλοιάρχου, όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με το συμβάν» έπρεπε να αντιδράσουν μόλις έπεσε άνθρωπος στη θάλασσα.

Διευκρίνισε ότι το θύμα είχε εισιτήριο, ενώ σημείωσε ότι «η απαγόρευση εισόδου του θύματος έγινε με απόφαση υπάρχου, για λόγους ασφαλείας».

Τέλος, κατέληξε ότι «η ανακοίνωση που αποδίδεται στο BlueHorizon, και στην οποία φέρεται να ειπώθηκε πως δεν ευθύνεται το πλοίο για το συμβάν στο λιμάνι του Πειραιά, δεν έγινε από το BlueHorizon».