Στην ταινία η Κέντρικ υποδύεται μια γυναίκα που εμφανίστηκε το 1978 στο τηλεπαιχνίδι «The Dating Game» μαζί με τον κατά συρροήν δολοφόνο γυναικών Ρόμπερτ Αλκάλα | Netflix
Επικαιρότητα

Η Αννα Κέντρικ δώρισε τα κέρδη της από ταινία με θέμα τις γυναικοκτονίες

Η αμερικανίδα πρωταγωνίστρια και σκηνοθέτις του θρίλερ «Woman of the Hour» προσέφερε την αμοιβή της σε δύο οργανώσεις για γυναίκες που έπεσαν θύματα απόπειρας δολοφονίας
Protagon Team

Η διάσημη ηθοποιός Αννα Κέντρικ έκανε φέτος το σκηνοθετικό της ντεμπούτο και πρωταγωνίστησε στην ταινία «Woman of the Hour», βασισμένη στην πραγματική ιστορία ενός κατά συρροήν δολοφόνου, ο οποίος μάλιστα είχε εμφανιστεί σε τηλεοπτική εκπομπή γνωριμιών τη δεκαετία του 1970, περίοδο της εγκληματικής δράσης του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, η αμερικανίδα σταρ δήλωσε ότι δεν περίμενε η ταινία να βγάλει κέρδος και ότι δεν είχε σκεφτεί αυτό το ενδεχόμενο μέχρι την πρεμιέρα. «Προετοιμαζόμουν για τα γυρίσματα και προέκυψε το ζήτημα της αμοιβής μου» είπε. «Αναρωτήθηκα πώς θα αισθανόμουν αν έβγαζα κέρδος από αυτή την ταινία. Σκέφτηκα πως θα ένιωθα αηδία αν το έκανα, οπότε ναι, αποφάσισα ότι δεν θα βγάλω χρήματα από αυτήν».

Η Κέντρικ κάθεται στην καρέκλα του σκηνοθέτη για πρώτη φορά στην καριέρα της. Παράλληλα, στην ταινία ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Σέριλ Μπράντσο, η οποία εμφανίστηκε ως διαγωνιζόμενη στο τηλεπαιχνίδι «The Dating Game» το 1978, μαζί με τον Ρόμπερτ Αλκάλα – ο οποίος καταδικάστηκε αργότερα για οκτώ δολοφονίες γυναικών μεταξύ 1971 και 1979 αλλά είναι ύποπτος για τουλάχιστον 100 γυναικοκτονίες.

Μιλώντας στην Ασλεϊ Φλάουερς, παρουσιάστρια του podcast «Crime Junkie», η Κέντρικ ανέφερε ότι τόσο εκείνη όσο και η Φλάουερς «αντιμετωπίζουμε μια σειρά σοβαρών ηθικών διλημμάτων γύρω από τα αληθινά εγκλήματα. Πιστέψτε με, η ταινία δεν ήταν ποτέ ένα κερδοσκοπικό εγχείρημα – όλοι οι πόροι που είχαμε στη διάθεσή μας πήγαν στην παραγωγή της».

Πρόσθεσε ότι δεν περίμενε την επιτυχία του «Woman of the Hour», μέχρι που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο (TIFF), και τελικά αγοράστηκε από το Netflix για διανομή στις αίθουσες και στην τηλεόραση. «Αλλά μόλις την εβδομάδα πριν την προβολή της στο TIFF σκέφτηκα ότι η ταινία μπορεί να βγάλει κέρδος» είπε χαρακτηριστικά.

Η συνδρομητική πλατφόρμα ροής πλήρωσε πάνω από 10 εκατ. ευρώ για την αγορά των δικαιωμάτων προβολής του φιλμ. Η Κέντρικ δεν αποκάλυψε το ύψος της αμοιβής της, αλλά ανέφερε ότι τη δώρισε στις φιλανθρωπικές οργανώσεις RAINN (Εθνικό Δίκτυο Αντιμετώπισης Βιασμών, Παρενοχλήσεων & Αιμομιξίας) και Εθνικό Κέντρο για τα Θύματα Εγκλημάτων.

«Πιστεύω πως η κίνηση αυτή ήταν το λιγότερο που είχα την υποχρέωση να κάνω» εξήγησε στο podcast. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Netflix, το «Woman of the Hour» είχε 23 εκατ. προβολές στην πλατφόρμα τις δύο πρώτες εβδομάδες της κυκλοφορίας του, στις αρχές Οκτωβρίου.

Η Αννα Κέντρικ εξηγεί πως η ταινία «είχε εξαρχής στόχο να αναφερθεί στον αντίκτυπο που είχε ο Ακλάλα σε όσες έτυχε να τον συναντήσουν, επομένως θελήσαμε να επικεντρωθούμε στις γυναίκες που δολοφονήθηκαν».