Ο Aστον Κούτσερ είπε πως θέλει να έρθει σε επαφή «με αληθινούς ανθρώπους», με τους οποίους να μοιράζεται τα νέα της ζωής του και για να το επιτύχει, σε αυτή την απρόσωπη και ψηφιακή εποχή, αποφάσισε να δημοσιεύσει στο Twitter τον πραγματικό αριθμό τηλεφώνου του.
Ο 40χρονος ηθοποιός, που μετρά περισσότερους από 18 εκατομμύρια followers, δημοσίευσε χθες Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019 ένα μήνυμα στον προσωπικό λογαριασμό του, όπου μεταξύ άλλων έγραφε: «Μου έλειψε η πραγματική επαφή με αληθινούς ανθρώπους. Από εδώ και πέρα μπορείτε απλώς να μου στέλνετε μήνυμα. Δεν θα μπορώ να απαντάω σε όλους, αλλά τουλάχιστον ας είμαστε αληθινοί μεταξύ μας».
Οπως ήταν φυσικό, αυτή η δήλωση του Κούτσερ έφερε έναν καταιγισμό μηνυμάτων από θαυμαστές που έστειλαν στον ηθοποιό, για να λάβουν λίγο αργότερα προς απογοήτευσή τους μία αυτοματοποιημένη, τυποποιημένη απάντηση.
«Γεια, είμαι ο Αστον. Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα για να σε ενημερώσω πως έλαβα το δικό σου, όλα τα υπόλοιπα θα προέρχονται από εμένα», έγραφε το μήνυμα. Κάποιος άλλος χρήστης έλαβε κάτι διαφορετικό: «Εντάξει, σίγουρα δεν θα μπορώ να απαντώ σε καθεμιά από τις ερωτήσεις σου. Αλλά χαίρομαι που σε άκουσα. Αυτή τη στιγμή είμαι στο πλατό του “The Ranch”. Σύντομα θα σου στείλω νέα. Πέρνα όσο καλύτερα μπορείς!».
Ηταν λοιπόν ένα φιλόδοξο κοινωνικό πείραμα, το οποίο όμως, έληξε άδοξα και πολύ σύντομα. Διότι, αν κάνεις μανιφέστο υπέρ της πραγματικής επαφής με πραγματικούς ανθρώπους και αμέσως μετά αυτοαναιρείσαι μέσα από ρομποτικά μηνύματα, η επικοινωνία είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο στείρα κι από εκείνη που επικρατεί στα social media.
Μετά τον βομβαρδισμό μηνυμάτων και τη διαπίστωση ότι δεν θα μπορούσε με τίποτα να ανταπεξέλθει στην «αληθινή επαφή», ο ηθοποιός διέγραψε το αρχικό μήνυμα με τον αριθμό του, εξηγώντας σε νέο ποστ πως «τα sms είναι ένα εύθραυστο τέρας».
Σύμφωνα με πολλά ξένα δημοσιεύματα, το απόγευμα τη Τρίτης έστειλε τελικά το πρώτο επίσημο μήνυμα στους θαυμαστές του, μία selfie με την σύζυγό του, την ηθοποιό Μίλα Κούνις, από τον αγώνα των Lakers. Το μήνυμα στάλθηκε σε όσους είχαν ήδη εγγραφεί να λάβουν ειδοποιήσεις. Καμία διαφορά με το να τον ακολουθούσαν απλά στο Instagram…