| CreativeProtagon
Επικαιρότητα

Ερχονται «κουπέ για αγκαλιές» στα τρένα της Γερμανίας

Η εταιρεία Deutsche Bahn ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που προς το παρόν βρίσκεται υπό εξέταση, θα μπορούσε να μετατρέψει το κουπέ του τρένου σε «έναν προσωπικό χώρο με σημαντικά μεγαλύτερη ιδιωτικότητα»
Protagon Team

Τα άνετα διαμερίσματα της επόμενης γενιάς γερμανικών τρένων υψηλής ταχύτητας θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επαγγελματικές κλήσεις ή βιντεοδιασκέψεις. Οι επιβάτες, όμως, θα μπορούν να απολαμβάνουν και την ιδιωτικότητά τους σε κουπέ «για δύο», με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ο Γερμανικός Σιδηρόδρομος, γράφουν οι Times, παρουσίασε τις ρυθμίσεις των θέσεων για τις μελλοντικές γενιές των τρένων υψηλής ταχύτητας Intercity Express (ICE). Ανάμεσα σε άλλα θα περιλαμβάνουν κάποια διαμερίσματα με δυο αντικριστά καθίσματα, απομονωμένα από τους υπόλοιπους επιβάτες με αδιαφανές γυαλί.

Η εταιρεία Deutsche Bahn είπε ότι η συγκεκριμένη καινοτομία, που σε αυτό το στάδιο βρίσκεται υπό εξέταση, θα μπορούσε να μετατρέψει «το κουπέ του τρένου σε έναν προσωπικό χώρο με σημαντικά μεγαλύτερη ιδιωτικότητα».

Ενα μοντέλο αυτού του διαμερίσματος, το οποίο έχει μήκος 2 μέτρα και πλάτος 70 εκατοστά, παρουσιάστηκε στο Βερολίνο. Οι επιβάτες θα μπορούν να μετατρέψουν το τζάμι από διαφανές σε θολό, πατώντας ένα κουμπί.

«Αυτό θα επιτρέπει τη διεξαγωγή ιδιωτικών ή εμπιστευτικών συνομιλιών σε ένα προστατευμένο περιβάλλον» δήλωσε στην εφημερίδα Bild ο Μίκαελ Πέτερσον, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Deutsche Bahn, υπεύθυνος για τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. «Δοκιμάζουμε ήδη αυτά τα διαμερίσματα με ομάδες επιβατών».

Η Bild ξεκίνησε μια διαδικτυακή δημοσκόπηση προτρέποντας τους αναγνώστες να επιλέξουν μια ονομασία για αυτή την καινοτομία, με επιλογές που περιλαμβάνουν τις φράσεις «διαμέρισμα αγκαλιάς», «θάλαμος αγκαλιάς», «δωμάτιο γάμου», «διαμέρισμα κατά της ενόχλησης» και «δωμάτιο με θέα».

Αλλες καινοτομίες που παρουσιάζει η Deutsche Bahn, όπως αναφέρουν οι Times, περιλαμβάνουν μια «ψηφιακή κάλυψη» που επιτρέπει στους επιβάτες που δεν έχουν αγοράσει θέση να διατηρήσουν εκείνη που βρήκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Μια ψηφιακή οθόνη θα σημαδεύει το κάθισμα ως πιασμένο, ακόμα και αν ο επιβάτης σηκωθεί για να πάει στο εστιατόριο του τρένου.

Δεν είναι σαφές το αν και πότε τα νέα βαγόνια θα εισαχθούν στα τρένα ICE και αν οι θέσεις τους θα είναι πιο ακριβές από τις τυπικές. Η ιδέα, πάντως, προσέφερε μια θετική δημοσιότητα στην Deutsche Bahn, μια εταιρεία που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της χρόνιας ανεπαρκούς επένδυσης, αλλά και των απεργιών που παραλύουν το δίκτυο.

Πέρυσι μόνο το 64% των τρένων μεγάλων αποστάσεων εκτελούσαν τα δρομολόγια στην ώρα τους, από 65,2% το 2022.