Σταματημό δεν έχουν τα περιστατικά κατά τα οποία χάκερ εκθέτουν προσωπικά δεδομένα πελατών ή χρηστών εταιριών, προκαλώντας «πονοκέφαλο» στους διώκτες του ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Το τελευταίο κρούσμα χάκινγκ αποκαλύφθηκε την Παρασκευή όταν η Marriott International ανακοίνωσε πως δέχτηκε επίθεση από χάκερ στο σύστημα κρατήσεών της -μια επίθεση που ενδέχεται να εκθέτει προσωπικές πληροφορίες περίπου 500 εκατ. επισκεπτών από όλο τον κόσμο.
Η γνωστή αλυσίδα ξενοδοχείων ανακοίνωσε πως η επίθεση επηρέασε τη βάση δεδομένων της Starwood, μιας ομάδας ξενοδοχείων που εξαγόρασε το 2016 και περιλαμβάνουν τα St. Regis, Westin, Sheraton και W Hotels.
Για περίπου 327 εκατ. από αυτούς τους πελάτες, οι πληροφορίες που υποκλάπηκαν θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δεδομένα όπως τα στοιχεία διαβατηρίου τους, τον αριθμό τηλεφώνου τους και το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Για κάποιους άλλους, οι πληροφορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι ανακάλυψε την παραβίαση ύστερα από τον συναγερμό που σήμανε ένα σύστημα εσωτερικής ασφάλειας στις 8 Σεπτεμβρίου. Μετά από περαιτέρω εσωτερική έρευνα, η Marriott πίστωσε ότι τα στοιχεία είχαν υποκλαπεί αρκετό καιρό πριν.
Η αλυσίδα ξενοδοχείων ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει από την Παρασκευή κιόλας να αποστέλλει e-mails στους πελάτες που επηρεάστηκαν από το συμβάν, ενώ είναι πολύ νωρίς να εκτιμηθεί ο οικονομικός αντίκτυπος της υποκλοπής.