Δυσκολία πρόσβασης στον λογαριασμό τους αντιμετώπισαν πολλοί χρήστες στην εφαρμογή του Instagram | Shutterstock
Επικαιρότητα

«Επεσαν» χιλιάδες λογαριασμοί στο Instagram – Τι συμβαίνει (πάλι;)

Πάρα πολλοί χρήστες του διαδικτύου ανέφεραν ότι τα ονόματα των λογαριασμών τους δεν εντοπίζονται ή ότι έλαβαν μηνύματα που τους γνωστοποιούσαν ότι ο λογαριασμός τους έχει ανασταλεί
Protagon Team

Προβλήματα σύνδεσης με το Instagram αντιμετωπίζουν οι χρήστες της εφαρμογής, ορισμένοι από τους οποίους ανέφεραν λογαριασμούς που έχουν ανασταλεί ή δεν μπορούν να εντοπιστούν, με την εταιρεία να τονίζει ότι εργάζεται για την επίλυση του προβλήματος.

«Γνωρίζουμε ότι κάποιοι από εσάς αντιμετωπίζετε δυσκολία πρόσβασης στον λογαριασμό σας στο Instagram», εξήγησε το τμήμα επικοινωνίας της θυγατρικής Meta στον λογαριασμό της στο Twitter. «Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό και ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε», έγραψε, με το χάσταγκ #instagramdown να γίνεται σε λίγη ώρα πρώτο τρεντ στο twitter.

Χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου ανέφεραν τη Δευτέρα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι τα ονόματα των λογαριασμών τους στο Instagram δεν εντοπίζονται ή ότι έλαβαν μηνύματα που τους γνωστοποιούσαν ότι ο λογαριασμός τους έχει ανασταλεί.

Ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector έκανε λόγο για αρκετές χιλιάδες τέτοια περιστατικά, που κορυφώθηκαν γύρω στις 16:00 ώρα Ελλάδας. Παρόμοιο συμβάν σημειώθηκε στις 22 Σεπτεμβρίου, χωρίς το Instagram να εξηγήσει τους λόγους.

Τα προβλήματα σύνδεσης σημειώνονται λιγότερο από μία εβδομάδα αφότου μια άλλη δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων της Meta, το WhatsApp, σταμάτησε να λειτουργεί για ώρες επηρεάζοντας δισεκατομμύρια χρήστες.

Τον Οκτώβριο του 2021, το Instagram, το WhatsApp, αλλά και η ναυαρχίδα της Meta, το Facebook, σταμάτησαν να λειτουργούν για αρκετές ώρες μετά από πρόβλημα συντονισμού μεταξύ των διαφόρων κέντρων αποθήκευσης δεδομένων.

Η μετοχή της Meta υποχωρούσε σχεδόν 5% στη Wall Street, με την τιμή της μετοχής να βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2016.

Ο όμιλος δημοσίευσε, την περασμένη Τετάρτη, αποτελέσματα που κρίθηκαν απογοητευτικά από τους αναλυτές, τα οποία χαρακτηρίζονται από την επιβράδυνση της διαφήμισης και την εμφάνιση ανταγωνιστών, πρώτα από όλα του TikTok.