Επικαιρότητα

ΔΕΗ: Ανοικτά και το Σάββατο με 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Σε Μαρούσι, Χαλάνδρι, Καλλιθέα, Βούλα, Άνω Πατήσια, Άγιο Δημήτριο, Αιγάλεω, Κηφισιά και Στουρνάρη, καθώς επίσης στη Θεσσαλονίκη (στην Καλαμαριά και την Τσιμισκή), τα Χανιά και τη Σύρο, τα καταστήματα της ΔΕΗ διευρύνουν την λειτουργία τους και τα Σάββατα, ενώ σύντομα, και άλλα καταστήματα θα ενσωματώσουν το νέο ωράριο στη λειτουργία τους
Protagon Team

Ανοικτά πλέον και το Σάββατο θα είναι επιλεγμένα καταστήματα ΔΕΗ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Με αυτό τον τρόπο, η ΔΕΗ παραμένει συνεπής στην δέσμευσή της για διαρκή αναβάθμιση και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της.

Με ωράριο λειτουργίας από τις 8:30 έως τις 15:00, συνολικά 13 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα (στην Αθήνα: Μαρούσι, Χαλάνδρι, Καλλιθέα, Βούλα, Άνω Πατήσια, Άγιος Δημήτριος, Αιγάλεω, Κηφισιά και Στουρνάρη, στην Θεσσαλονίκη: Καλαμαριά και Τσιμισκή, στα Χανιά και στη Σύρο) διευρύνουν την λειτουργία τους και τα Σάββατα, ενώ σύντομα, και άλλα καταστήματα ΔΕΗ θα ενσωματώσουν το νέο ωράριο στη λειτουργία τους.

Το εξειδικευμένο προσωπικό των καταστημάτων ΔΕΗ θα βρίσκεται εκεί για να υποδεχθεί τους πελάτες και να τους ενημερώσει σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτημάτων τους.

Τα καταστήματα ΔΕΗ στη νέα εποχή

Εκτός από την λειτουργία και Σάββατο, η ΔΕΗ μετασχηματίζει το δίκτυο καταστημάτων της ανακαινίζοντας υπάρχοντα καταστήματα και δημιουργώντας νέα.

Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, όλα τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο. Ο σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό.

Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ προσφέρουν στους επισκέπτες τους άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

της γρήγορης εξυπηρέτησης,

της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,

της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν εύκολα τα προγράμματά τους, καθώς επίσης να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Συμβουλές ενέργειας από τον Energy Coach

Ακόμη, οι επισκέπτες των καταστημάτων ΔΕΗ μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με τον Energy Coach, τον εξειδικευμένο σύμβουλο , για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους. Με τη βοήθεια του Energy Coach μπορούν να μάθουν πως να παρακολουθούν άμεσα και εύκολα την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους και να ενημερωθούν με προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.

Επίσης, μπορούν να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, μέσω της οποίας αποκτούν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.

Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.

Και 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Η ΔΕΗ βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της 24/7, καθώς το ωράριο του τηλεφωνικού κέντρου της άλλαξε και λειτουργεί πλέον σε 24ωρη βάση. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες μπορούν πλέον να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους.