Επικαιρότητα

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022;

Με την ανάδειξή της ως «Retailer of The Year» και ως μια από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα
Protagon Team

Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για όσα συμβαίνουν γύρω μας. Για τον κόσμο στον οποίο ζούμε, τον τόπο μας, την κοινωνία, το περιβάλλον, τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες της, τους πελάτες της και την αγορά ευρύτερα. Και οι διακρίσεις στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022 αποτελούν μια επιβράβευση, που αντανακλά την υπόσχεση της ΑΒ Βασιλόπουλος να γίνεται συνεχώς καλύτερη.

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε την κορυφαία διάκριση ως «Retailer of The Year» στα Shopper Marketing Awards  2022, για την προσαρμοστικότητά της στις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της, πάντα με στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες της.

Επιπλέον απέσπασε 4 ακόμη βραβεία:

Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού, “Superbrands Greece 2021-2022”, αναγνωρίστηκε για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τη δύναμη της φήμης, την αξιοπιστία και μακροχρόνια συνέπεια, και την Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς της αγοράς, των εργασιακών σχέσεων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις φέρνουν στη ζωή τον σκοπό της ΑΒ να δίνει το καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά. Γιατί είναι μια εταιρεία που καινοτομεί, εξελίσσεται και «απαντά» με επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, χτίζοντας μαζί τους μια σταθερή σχέση εμπιστοσύνης.