Με 374 δωμάτια και σουίτες, 6 θερμαινόμενες πισίνες συνολικής επιφάνειας άνω των 4.000 τετραγωνικών μέτρων, 8 εστιατόρια, 10 μπαρ, θέατρο, spa, mini clubs, αθλητικές εγκαταστάσεις και ό,τι άλλο μπορεί να κάνει τις διακοπές ξεχωριστές, το Ikos Aria άνοιξε, πριν από μερικές ημέρες, τις πύλες του στην Κω και υποδέχεται τους πρώτους επισκέπτες.
Τα Ikos Resorts εμπνεύστηκαν πριν τέσσερα χρόνια το μοντέλο διακοπών «Infinite Lifestyle», το οποίο βασίζεται στην έννοια της «εκλεκτικής πολυτέλειας», και το υλοποίησαν συνδυάζοντας τις δομές για την άψογη διαμονή με τις εξαιρετικές παροχές των 5 αστέρων.
Στο πλαίσιο αυτό, οι επισκέπτες των Ikos Resorts μπορούν να απολαμβάνουν υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους, μενού από βραβευμένους με αστέρια Michelin σεφ, 24ωρη υπηρεσία γευμάτων και εξυπηρέτηση στην παραλία, πολυτελή spa με επώνυμα προϊόντα ομορφιάς από την Anne Sémonin Paris, καθώς κι ένα μεγάλο εύρος ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για ολόκληρη την οικογένεια. Αυτές είναι μερικές από τις ψηφίδες που συνθέτουν το μωσαϊκό «Infinite Lifestyle», κάνοντάς το μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία διακοπών, αντάξια των προσδοκιών ακόμη και των πιο απαιτητικών επισκεπτών.
Το Ikos Aria είναι κτισμένο σε έκταση 200 στρεμμάτων, σε μια εντυπωσιακή τοποθεσία στην Κέφαλο της Κω, με μαγευτική αμμουδιά και πανοραμική θέα στο Αιγαίο. Απέχει μόλις 45 λεπτά από την πόλη και 20 λεπτά από το διεθνές αεροδρόμιο της Κω, είναι το μεγαλύτερο από τα Ikos Resorts.
Η επίσημη έναρξη λειτουργίας του, σηματοδοτεί την προσθήκη μίας ακόμη μονάδας υψηλών προδιαγραφών στο ελληνικό τουριστικό προϊόν. Πρόκειται για μία επένδυση 100 εκατ. ευρώ.
Χαιρετίζοντας την επίσημη έναρξη λειτουργίας του Ikos Aria, ο πρόεδρος του SANI/IKOS GROUP, κ. Σταύρος Ανδρεάδης, τόνισε ότι «η νέα μονάδα που έρχεται σήμερα να προστεθεί στο δυναμικό των Ikos Resorts αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο το όραμά μας να επενδύσουμε σε ένα νέο πρότυπο φιλοξενίας 5 αστέρων το οποίο, μέχρι πρόσφατα, δεν υπήρχε σε κανένα θέρετρο της νότιας Μεσογείου. Δημιουργήσαμε ένα νέο διεθνές brand, διαφορετικό από ό,τι υπήρχε μέχρι τότε στην τουριστική αγορά της Μεσογείου, το οποίο έχει γίνει συνώνυμο της υψηλής ποιότητας, της θερμής φιλοξενίας και της κομψότητας».