Αυτό είναι το εσωτερικό του νέου εστιατορίου της Chipottle στο οποίο δεν υπάρχει κανένας εργαζόμενος και οι πελάτες περιμένουν να τοποθετηθεί η παραγγελία τους σε ειδικό σημείο για να την παραλάβουν και να φύγουν χωρίς να έχουν έρθει σε καμία επαφή με το προσωπικό | Chipotle
Επικαιρότητα

Aνοιξε το πρώτο «αποκλειστικά ψηφιακό» εστιατόριο

Γνωστή αλυσίδα εστίασης στις ΗΠΑ αποφάσισε λόγω της πανδημίας να δημιουργήσει ένα εστιατόριο take away όπου όλα γίνονται ψηφιακά και ο πελάτης δεν έρχεται ποτέ σε καμία επαφή με το προσωπικό
Protagon Team

Η εποχή που βρισκόμαστε και οι δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία δίνουν την ευκαιρία σε τολμηρούς επιχειρηματίες να δημιουργούν ολοένα και πιο ασφαλή περιβάλλοντα στο καταναλωτικό κοινό. Η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων Chipotle που ειδικεύεται στην μεξικάνικη κουζίνα άνοιξε πριν λίγες μέρες σε ένα προάστιο της Νέας Υόρκης ένα ακόμη κατάστημα. Ομως αυτό το εστιατόριο δεν μοιάζει με κανένα όχι εξαιτίας του μενού ή του περιβάλλοντος στο οποίο γευματίζουν οι πελάτες αλλά επειδή όλα γίνονται… απρόσωπα. Τα στελέχη της Chipotle υποστηρίζουν ότι δημιούργησαν «το πρώτο digital-only εστιατόριο στον κόσμο».

Το κατάστημα βρίσκεται στην περιοχή Χάιλαντ Φολς πολύ κοντά στην φημισμένη Στρατιωτική Ακαδημία του Γουέστ Πόιντ. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα νέας γενιάς take away εστιατόριο. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το CNN οι πελάτες κάνουν την παραγγελία τους μέσω του site της εταιρείας ή μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό τους τηλέφωνο. Στην συνέχεια πηγαίνουν στο κατάστημα για να το παραλάβουν. Ούτε στην είσοδο, ούτε μέσα στο κατάστημα υπάρχει κάποιος υπάλληλος για να τους υποδεχθεί ή να τους εξυπηρετήσει. Το εσωτερικό του καταστήματος είναι παρόμοιο με εκείνο των άλλων εστιατορίων της συγκεκριμένης αλυσίδας αλλά δεν εμφανίζεται κανένας εργαζόμενος.

Το νέο εστιατόριο της Chipottle διαφημίζει τον ψηφιακό του χαρακτήρα

Υπάρχει ένας πάγκος με κάποια σκαμπό για να περιμένουν οι πελάτες να παραλάβουν την παραγγελία τους την οποία θα πάρουν από το σημείο που θα τους έχει υποδειχθεί χωρίς να έρθουν σε οποιαδήποτε επαφή με το προσωπικό. Υπάρχει διαφορετική είσοδος και παραλαβή για πελάτες που έχουν κάνει μια απλή παραγγελία και διαφορετική για παραλαβή μεγάλων παραγγελιών όπως π.χ για κέτερινγκ.

«Οι ψηφιακές πωλήσεις αυξάνονταν συνεχώς τα τελευταία χρόνια και οι απαιτήσεις για ολοένα και περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες είναι τώρα ακόμη πιο έντονες. Για αυτόν τον λόγο εξερευνούμε συνεχώς νέους τρόπους για να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες και εμπειρίες των πελατών μας» αναφέρει ο Κουρτ Γκάρνερ, επικεφαλής του τομέα τεχνολογίας της Chipottle.