Λιγότερο σεξ έκανε και κάνει ο κόσμος επί κορονοϊού – αυτό συμπεραίνουν τα διεθνή Μέσα κρίνοντας από το γεγονός ότι o μαλαισιανός κολοσσός του τομέα των προφυλακτικών, η εταιρεία Karex, έχασε μέσα στη διετία της Covid-19 περίπου το 40% των πωλήσεών της. Σημειωτέον ότι η Karex παράγει 5,5 δισεκατομμύρια προφυλακτικά ετησίως, τα οποία διανέμει σε σημεία πωλήσεων σε 140 χώρες.
Ο CEO της εταιρείας, ονόματι Γκοχ Μία Κιάτ, απέδωσε την κρίση της επιχείρησής του, αλλά και όλου του κλάδου, στο γεγονός ότι τα λοκντάουν αφ’ ενός περιόρισαν τους ανθρώπους στα σπίτια τους και στη συζυγική κλίνη, αφ’ ετέρου έκλεισαν τα ξενοδοχεία που ενοικιάζουν δωμάτια με την ώρα, δηλαδή τις κάμαρες των ερωτικών ραντεβού. Με αυτά και με τα άλλα, λοιπόν, έγινε η ζημιά, και τα προφυλακτικά παρέμειναν απούλητα στα ράφια.
Ο Κιάτ είπε ότι τον καιρό της πανδημίας η χρήση των προϊόντων της Karex έχει πέσει απότομα, σχεδόν κατά 40%. Αυτό είχε μεγάλο λογιστικό αντίκτυπο, έτσι η εταιρεία και για πρώτη φορά στα χρονικά κατέγραψε καθαρή ζημιά περίπου 240.000 δολαρίων το 2020.
Και θα ήταν ακόμη χειρότερα τα πράγματα αν δεν συγκρατούσαν τον τζίρο σε κάποιο επίπεδο οι πωλήσεις των… καθετήρων και των γαντιών από λάτεξ. Σε αυτά τα τελευταία θα επικεντρωθεί στο εξής η παραγωγή της εταιρείας, είπε ο Κιάτ, αφού η παραγωγή των προφυλακτικών θα περάσει σε δεύτερη μοίρα.
Μία άλλη εξήγηση του Κιάτ για το φαινόμενο της αποχής από το εκείνο το σεξ το οποίο χρειάζεται οπωσδήποτε προφυλακτικό αφορά το γεγονός ότι μέσα στην πανδημία η λεγόμενη «βιομηχανία του σεξ», η οποία απορροφά τη μεγαλύτερη ποσότητα προφυλακτικών, συνετρίβη. Πώς θα πωληθούν προφυλακτικά όταν τα πορνεία είναι κλειστά;
Συμπέρασμα: όταν το προφυλακτικό πέφτει, ανορθούται ο καθετήρας – τον οποίο καλό και υγιεινό είναι να πιάνει κανείς φορώντας γάντια από λάτεξ. Δηλαδή η αγορά είναι ευέλικτη και πάντα προσαρμόζεται στις έκτακτες καταστάσεις…