Τη δέσμευση «θα κάνω ό,τι μπορώ για να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες δυσκολίες που βιώνουν οι κάτοικοι των ακριτικών νησιών», ανέλαβε ο πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης, από τη Λήμνο όπου βρέθηκε για τον εορτασμό των Θεοφανίων.
Ο κ. Ανδρουλάκης ευχήθηκε «χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες απανταχού της Γης» και προσέθεσε: «Εδώ από τη Λήμνο θέλω να εκφράσω την αμέριστη αλληλεγγύη μου για όλους τους κατοίκους των ακριτικών μας νησιών και να τους δεσμευθώ ότι θα κάνω ό,τι μπορώ για να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες δυσκολίες που βιώνουν».
Την Τετάρτη σε ομιλία του σε μέλη και φίλους του Κινήματος Αλλαγής επανέλαβε την κριτική του προς χώρες-μέλη της ΕΕ που εξοπλίζουν τη Τουρκία μολονότι συνεχίζει τις προκλήσεις της.
«Απέναντι στις προκλήσεις που έχουμε δει το τελευταίο διάστημα από τον [υπουργό Άμυνας της Τουρκίας Χουλουσί] Ακάρ και από άλλα στελέχη της τουρκικής κυβέρνησης, η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Είναι αδιανόητο να υπάρχουν κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η Ισπανία και η Γερμανία, που συνεχίζουν να εξοπλίζουν την Τουρκία. Πρέπει επιτέλους και μέσω της νέας προεδρίας της Γαλλίας (στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο) υπό τον κ. Μακρόν, να υπάρξει απόφαση που δεν θα επιτρέπει σε αυτά τα κράτη να έχουν τέτοιες συνέργειες με την τουρκική ηγεσία», ανέφερε.
Για το Προσφυγικό ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε την ανάγκη αναθεώρησης του Κανονισμού του Δουβλίνου με τη ευκαιρία της ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ από τη Γαλλία.
Ο πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής σχολίασε ακόμη την ταλαιπωρία που βιώνουν καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας λόγω της έλλειψης αρκετών σημείων δωρεάν τεστ. Ανέφερε ότι «είναι αδιανόητο αυτές τις ημέρες, που υπάρχει πολύ μεγάλη πίεση και χιλιάδες κρούσματα, να μην αυξάνονται τα σημεία όπου οι πολίτες μπορούν να κάνουν δωρεάν rapid test και PCR test και να βλέπουμε αυτές τις πολύ μεγάλες ουρές».
Τέλος, υπογράμμισε ότι «πρέπει να υπάρξει γενναία στήριξη των υπηρεσιών του κοινωνικού κράτους και στη Λήμνο και στα υπόλοιπα νησιά, με ισχυρότερο κοινωνικό κράτος της δημόσιας υγείας και της δημόσιας παιδείας».